خدمات هلال احمر در عرصه های سخت و دشوار قابل توجه بوده است

آیت الله خاتمی گفت: خدمات جمعیت هلال احمر در عرصه های سخت و دشوار به هموطنان قابل توجه بوده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، امام جمعه زنجان در دیدار مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان اظهار کرد: خدمات هلال احمر در عرصه های سخت و دشوار اعم از سیل، زلزله، بیماری کرونا  و سایر بلایا انصافا مردمی است و فعالیت های آن قابل توجه و مهم است.

 

آیت الله علی خاتمی یادآوری کرد: هلال احمر علاوه بر این نیز در توزیع سبدهای غذایی برای اقشار کم برخوردار استان زنجان به نحو مطلوبی عمل کرده است.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان ضمن آرزوی موفقیت برای هلال احمری ها گفت: خدمات با انگیزه ای که هلال احمر ارائه می کند در امدادرسانی برای نیازمندان بویژه در مواقعی که نیاز به کمک اضطراری و اورژانسی می باشد، همیشه در صحنه بوده است.

 

آیت اله علی خاتمی خاطرنشان کرد: فرا ملی بودن از مهمترین ویژگی های هلال احمر به شمار می رود چرا که بدون توجه بر تفکر، اندیشه و فرهنگ آن مملکت بی منت خدمات ارائه می دهد.

 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: دفتر نماینده ولی فقیه در استان را خانه امید جمعیت هلال احمر می دانیم.

 

سید قاسم موسوی به طرح حمایتی- درمانی و دارویی اشاره کرد و اظهارداشت: هلال احمر جمهوری اسلامی ایران منابع مالی را برای اجرای این طرح در استان زنجان تخصیص داده است تا برای خانواده های نیازمند و محرومی که توانایی پرداخت هزینه های درمانی را ندارند بتوانیم بخشی از هزینه های آنها را متقبل شویم.

 

وی یادآوری کرد: در فاز نخست طرح حمایتی دارویی و درمانی 500 میلیون تومان برای هلال احمر استان زنجان تخصیص یافته که مردم نیز به دلیل نیازی که دارند از این طرح استقبال می کنند.

 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: خدمات در بخش دندانپزشکی، داروخانه و توانبخشی در هلال احمر فعال است در تلاش هستیم بخشی از خدماتی که ارائه می دهیم را رایگان کنیم و هزینه را در محل پرداخت کنیم.

 

موسوی ادامه داد: حتی کسانی که در بیمارستان ها بستری و عمل های جراحی انجام داده اند به دلیل مسائل مالی نمی تواند ترخیص شود می توانند با مددکار هلال احمر هماهنگ شده و هزینه های آنها را پرداخت کنیم.

 

وی به اجرای طرح نذر آب 4 اشاره کرد و افزود: این طرح امسال در شهرستنان نهبدان خراسان جنوبی توسط هلال احمر استان زنجان اجرا خواهد شد.

 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: موضوع توزیع بسته های معیشتی، اعزام کاروان سلامت برای ویزیت رایگان و تامین آب آشامیدنی سالم را عملیاتی خواهیم کرد.

 

موسوی خاطرنشان کرد: در حال حاضر هزینه خرید دستگاه تصفیه آب آشامیدنی در طرح نذر آب 4  را با کمک خیرین و نیکوکاران استان زنجان تهیه کرده ایم.

کد خبر 1075561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha