مشارکت  قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) در اجرای خط آهن رشت- آستارا

نوبخت از مشارکت قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) در اجرای خط آهن رشت -آستارا خبر داد و گفت: جمهوری آذربایجان به دلیل محدودیت‌های ناشی از اعمال تحریم‌های ناجوانمردانه‌ی استکبار از اجرای این طرح سرباز زده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، «محمدباقر نوبخت» عصر امروز( پنج شنبه، ۲۴ تیر ) در حاشیه آیین تبادل قرارداد همکاری دانشگاه علوم پزشکی گیلان با قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) سپاه جهت اجرای دو طرح بزرگ آموزشی درمانی گیلان در دانشگاه علوم پزشکی استان اظهار کرد: مرکز آموزشی و درمانی پورسینای رشت یکی از بیمارستان‌های بسیاری قدیمی شهر رشت بوده و باید پیش‌ از این، بازسازی می‌شد.

 



رییس سازمان برنامه‌ و بودجه کشور از اجرای توافق‌نامه مشترک دانشگاه علوم پزشکی گیلان با قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص)سپاه ابراز خرسندی کرد و گفت: مشارکت قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) در حوزه زیرساختی و عمرانی گیلان می‌تواند روند توسعه همه‌جانبه در استان را در بستر تعامل با دستگاه‌های دولتی تسریع کند.

 



وی همچنین از توافق سازمان برنامه‌ و بودجه با فرماندهی کل سپاه پاسداران برای انعقاد قراردادی جهت مشارکت قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) در اجرای خط آهن رشت- آستارا خبر داد و افزود: جمهوری آذربایجان به دلیل محدودیت‌های ناشی از اعمال تحریم‌های ناجوانمردانه‌ی دنیای استکبار علیه ملت ایران از اجرای این طرح سرباز زده است.

 

نوبخت تصریح کرد: جبران این نقیصه در بستر تعامل دولت با ظرفیت‌های سازندگی سپاه پاسداران پاسخ محکمی به بدخواهی‌های ایادی استکبار است.‌

 


کد خبر 1076028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha