تلاش هلال‌احمر برای تسکین آلام آسیب دیدگان از تنش های آبی خوزستان

خدادادی از توزیع بیش از ۶۴ هزار لیتر آب شرب بهداشتی و حدود چهار هزار لیتر آب معدنی در ۲۸ روستای متاثر از تنش های آبی خوزستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «علی خدادادی» عصر امروز (جمعه ۲۵ تیر) در حاشیه نشست ستاد مدیریت بحران، به تشریح فعالیت‌های بشردوستانه این جمعیت در تامین و توزیع آب شرب بهداشتی مناطق متأثر از تنش های آبی شهرستان های هویزه، شادگان و دشت آزادگان پرداخت.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان اظهار کرد: تاکنون بیش از ۶۴ هزار و ۵۰۰ لیتر آب شرب بهداشتی و حدود چهار هزار بطری آب معدنی در روستاهای این شهرستان ها با تلاش اعضای داوطلب این جمعیت و همکاری و همراهی خیرین و سایر دستگاه های خدمت رسان تامین و توزیع شده است.

 

وی با اشاره به اینکه ۲۸ روستا تحت پوشش طرح نذر آب این جمعیت قرار گرفته‌اند اضافه کرد: اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر در کنار کارکنان این مجموعه مردم نهاد بی وقفه و شبانه روزی کوشش می کنند تا تسکین گر آلام مردم آسیب دیده از این تنش های آبی در استان باشند.

 

خدادادی در پایان ضمن توصیه به عموم جامعه در خصوص مدیریت مصرف آب و توجه جدی به کمبود محسوس این مایه حیات به ویژه در این برهه زمانی، از آمادگی جمعیت هلال احمر جهت دریافت کمک های مالی خیرین از طریق واریز به شماره کارت ۲۹۷۰-۹۴۳۶-۳۳۷۵- ۶۱۰۴ و یا کمک های غیر نقدی در شعب این جمعیت خبر داد.

 

کد خبر 1076170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha