تعداد مراکز نیکوکاری در قزوین به ۱۸۰ مرکز می رسد

فرهادی گفت: پیش بینی می شود تعداد مراکز نیکوکاری استان قزوین تا پایان سال جاری به ۱۸۰ مرکز برسد.

«فرزاد فرهادی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قزوین گفت: از بدو تأسیس کمیته امداد  هسته های مردمی با این نهاد همراه بودند و  به آن کمک کردند و مردم همواره در کنار کمیته امداد  حضور داشتند.

 

 

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین ادامه داد: مراکز نیکوکاری مصداق این موضوع هستند و در محلات با محوریت مساجد و مردم، با شناسایی ظرفیت های جغرافیایی و محلی فعالیت کرده و از نیازمندان حمایت می کنند.

 

وی عنوان کرد: در سال گذشته 100 مرکز نیکوکاری در استان وجود داشت که تعداد این مراکز به 113 مرکز رسیده و پیش بینی می شود تعداد مراکز نیکوکاری استان تا پایان سال به 180 مرکز برسد.

 

فرهادی اعلام کرد: مراکز نیکوکاری زیر نظر کمیته امداد بوده ولی مستقل هستند و فعالیت شان به صورت مردمی است و ما در حال واگذاری پرونده سالمندان به مراکز نیکوکاری هستیم تا معتمدان محل به عنوان مددکار در این حوزه مساعدت هایی را داشته باشند.

 

وی یادآور شد: اقدام دیگر ما در حوزه مراکز نیکوکاری تخصصی کردن آن است به طوری که در پارک علم و فناری، شهرک صنعتی و غیره مراکز نیکوکاری ایجاد شده که به صورت تخصصی در حوزه اشتغالزایی فعالیت دارند.

 

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین در پایان با اشاره به اهمیت کاهش موازی کاری ها خاطر نشان کرد: به مظور کاهش موازی کاری ها و افزایش خدمت رسانی به محرومان، سامانه شبکه ملی نیکوکاری در اختیار موسسات خیریه قرار خواهد گرفت تا اینگونه نباشد که فردی از چندین جا کمک دریافت کند و در مقابل شخصی نتواند کمکی دریافت کند و در واقع این سامانه کمک می کند افرادی که حق شان است مورد حمایت قرار گیرند.

 

کد خبر 1076237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha