اهدای ۲ هزار دستگاه وسایل سرمایشی به نیازمندان فارس در رزمایش «نسیم مهرورزی»

بذرافشان گفت: با برگزاری رزمایش «نسیم مهرورزی» و با هدف تهیه وسایل سرمایشی در فصل گرما ۲ هزار دستگاه وسایل سرمایشی به همت خیران استان به نیازمندان فارس اهدا می شود.

  به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز،  «محمد بذرافشان»، امروز (شنبه 26 تیر) در مراسم رزمایش «نسیم مهرورزی» از اهدای وسایل سرمایشی به نیازمندان استان فارس خبر داد و گفت: با کمک خیران فارس 2 هزار دستگاه وسایل سرمایشی به نیازمندان استان اهدا شد.

   مدیرکل کمیته امداد فارس افزود: رزمایش «نسیم مهرورزی» با هدف ارائه کمک های مومنانه به نیازمندان استان راه اندازی شده و تهیه وسایل سرمایشی در فصل گرما را مورد توجه قرار داده است.

و وی اضافه کرد: بدین ترتیب با همت خیران فارس 2 هزار وسیله سرمایشی شامل کولر آبی، کولر گازی و پنکه بین نیازمندان استان توزیع خواهد شد و یک هزار دستگاه آن ویژه ساکنین مناطق محروم استان در نظر     گرفته شده است.

  مدیرکل کمیته امداد فارس اعلام کرد: در حال حاضر 176 هزار و 472 خانوار با جمعیت 355 هزار و 499 نفر تحت حمایت کمیته امداد فارس قرار دارند که 79 هزار و 601 خانوار با جمعیت 167 هزار و 439 نفر در مناطق محروم با ضریب 6 الی 9 زندگی می کنند.

کد خبر 1076461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha