راهیابی دو دانش آموز شیروانی به مرحله کشوری مسابقات نقاشی

سرپرست آموزش و پرورش شیروان گفت: دو دانش آموزان این شهرستان به مرحله کشوری مسابقات نقاشی پژهش سرای دانش آموزی راه یافتند.

«مظفر نادری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار داشت: دانش آموزان «صدف اطهری» و «یکتا کیوان» از دانش آموزان این شهرستان به مرحله کشوری مسابقات نقاشی پژهشسرای دانش آموزی راه یافتند.

 


سرپرست آموزش و پرورش شیروان ضمن تبریک و موفقیت روز افزون این دانش آموزان بیان کرد: این دانش آموزان در مقطع ابتدایی دبستان غیرانتفاعی محجبه تحصیل می کنند که مدیریت آن بر عهده زهرا ملاعلی نژاد است.

 

نادری در خصوص ثبت نام دانش آموزان هم از مدیران مدارس خواست ضمن تکریم ارباب رجوع با اتخاذ تدابیر و رعایت پروتکل های بهداشتی و با توجه به دستورالعمل های فرایند، ثبت نام انجام شود.

 

وی خاطرنشان کرد: آغاز فرآیند ثبت‌نام از اول تیرماه برای دانش آموزان متوسطه دوره اول، مردادماه برای متوسطه دوره دوم و هفته دوم شهریور  برای مقطع ابتدایی صورت می پذیرد.

 


وی از والدین خواست تا در صورت هر گونه مشکل در فرآیند ثبت نام از طریق شماره آموزش و پرورش 05836346840 (داخلی 129)به واحد  ارزیابی و عملکرد اداره آموزش و پرورش شهرستان شیروان اطلاع رسانی کنند.

 

 

کد خبر 1076641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha