شورای نگهبان نقش مهمی در حفظ و صیانت از نظام دارد

حجت الاسلام محمدی لایینی گفت: شورای نگهبان از دستارودهای مهم نظام است و نقش مهمی در حفظ و صیانت از نظام دارد.

حجت الاسلام «محمدصادق محمدی لایینی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: تشکیل شورای نگهبان به فرمان حضرت امام خمینی (ره) از دستاوردهای مهم جمهوری اسلامی ایران است.

 

امام جمعه نکا با گرامیداشت سالروز فرمان بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل شورای نگهبان افزود:  این شورا سه وظیفه مهم دارد که شامل نظارت بر قانون گذاری، تفسیر قانون اساسی و نظارت بر انتخابات است و کسانی که توهین و افترا به این نهاد انقلابی می‌کنند بدانند که خواسته یا ناخواسته به استکبار خدمت می کنند.

 

وی خاطر نشان کرد: شورای نگهبان ضامن اقتدار و صلابت نظام اسلامی است و تضعیف این نهاد مقدس به منزله تضعیف نظام است و باید با حفظ این شورا مصالح انقلاب اسلامی حفظ شود.

 

حجت الاسلام محمدی لایینی با اشاره به جایگاه رفیع و نقش اساسی شورای نگهبان تصریح کرد: این شورا نقش مهمی در حفظ و صیانت از نظام دارد و مانع از نفوذ دشمن می‌شود و لذا همواره مورد هجمه شدید دشمنان  داخلی و خارجی بوده است.

 

وی افزود: شورای نگهبان در بسیاری از زمان‏‌ها مظلوم واقع شده است و همه ما باید در حمایت از شورای نگهبان و دستاوردهای مهم انقلاب تلاش کنیم.

 

امام جمعه نکا با اشاره به اینکه باید در مسائل مختلف جامعه جاذبه ایجاد کرد تا مردم جذب دین شوند؛ یادآور شد: دشمنان همواره در پی تضعیف نظام و ارزش ها بوده اند و لذا ما باید با تبیین درست و جذاب سازی جوانان را به دین، اسلام و انقلاب پایبند کنیم.

کد خبر 1076728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha