فلسفه نمایندگی ولی فقیه درسپاه تقویت بصیرت دینی است

حجت الاسلام محمدی لائینی گفت: فلسفه وجودی نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران، تقویت معنویت دینی، انقلابی و روحیه جهادی است و سپاه را در مسیر ارزش‌های اسلامی هدایت می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام والمسلمین«محمدباقر محمدی لائینی» امروز(۲۸تیر) در مراسم تکریم از حجت الاسلام«غلامحسن تسخیری» نماینده ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران و همچنین معارفه حجت الاسلام رایتی به‌عنوان مسئول جدید در این سمت، با اشاره به پیش رو بودن عید سعید قربان، اظهار کرد: امیدواریم تودیع و معارفه نماینده ولی فقیه در سپاه کربلای استان مازندران مبارک باشد.

نماینده ولی فقیه در مازندران افزود: حضور و مشارکت ۶۱ درصدی مازندرانی ها و حضور ۵۰ درصدی مردم کشور در انتخابات و انتخاب فردی که مراتب صلاحیت و شایستگی خود را نشان داده، جای شکر خدا و تشکر از مردم دارد.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی ضمن تقدیر از مقام معظم رهبری که با رهنمودهای خود در مقاطع حساس افق‌ها را روشن می‌کند، برای دولت حزب‌اللهی جوان آینده که به‌زودی سکاندار کشتی اجرایی مملکت خواهند شد، آرزوی موفقیت کرد و گفت: امیدواریم شاهد توفیقات برای رفع مشکلات و فسادستیزی در حوزه‌های مختلف به‌خصوص در این جنگ فرهنگی باشیم، بستر قدرت بستر لغزنده‌ای است امیدواریم این‌ها در مدت چهار ساله مسئولیت از هر نظر با صداقت و عدالت کار کنند.

 

وی با اشاره به مسئله غدیر که مورد وفاق ادیان مختلف است، خاطرنشان کرد: امام علی (ع) در بخشی از خطبه‌ غدیر از همه ما چهار نوع بیعت گرفته است؛ اول اینکه همه بگویند آنچه در غدیر بیان شد را شنیدند و دوم اینکه امامت امامان قبل را قبول دارند، سوم اینکه با دل و جان، زبان و دست با من بیعت کنند و چهارم اینکه بر این ولایت زندگی کرده و هیچگاه شک نکنند.

 

این مسئول تاکید کرد: امام خمینی(ره)فرمودند که اگر سپاه نبود، کشور نبود، یعنی حفظ کشور توسط سپاه انجام می‌شود، مملکت با تشکیل سپاه بهترین‌ها را رقم زده، قوت سپاه هم به همین مسئولیت نمایندگی ولی فقیه است از اینجا به بدنه سپاه روح ایمان، تقویت ولایی، عبادت، نیایش و غیره دمیده خواهد شد.

 

وی یادآور شد: نهاد مبارک ولی فقیه سپاه کربلا قدرت سپاه است، قدرت مملکت هم از سپاه است، پس کسانی که می‌خواهند در این مسئولیت وارد شوند باید بدانند که کجا هستند و چه قدرت بزرگ و موقعیت حساسی دارند، کمترین غفلت اینجا جایز نیست، اقدام مثبت مساوی با افزایش قدرت مملکت است.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی با تاکید بر لزوم حمایت از نمایندگی ولی فقیه سپاه کربلا، گفت: در طول تاریخ مبارزاتان انقلاب، وحدت، ظلم و استکبار فراوان بودند، ولی خانه‌نشین شدند تا جایی که امروز دنیا از ما می‌ترسد، این نیروی مسلح جان برکف باایمان مقتدر در صنایع دفاعی و محبوبیت‌های مردمی پیشگام است.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران اذعان کرد: سپاه کار بر زمین افتاه دولت را انجام می‌دهد، سپاه امروز مشکل آب خرمشهر را حل کرده، امروز هم پای کار است، وظیفه همه ما حفظ سپاه است.

کد خبر 1077278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha