آمادگی کمیته امداد کرمانشاه برای جمع آوری نذورات مردم در عید قربان

خوشمرام گفت: عید سعید قربان یکی از مناسبت‌های ویژه مذهبی برای کمک به مددجویان است که کمیته امداد استان ۱۱۰ پایگاه را برای دریافت نذورات مردم آماده کرده است.

اصغر خوشمرام در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: عید قربان  برابر است با دهم ذی الحجه  در واقع یکی از اعیاد مهم برای تمامی مسلمانان جهان که یادآور اخلاص و بندگی حضرت ابراهیم (ع) در برابر پروردگار است.

 

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان کرمانشاه با اشاره به اینکه  مردم نیکوکار با هر توان مالی می‌توانند در این امر خداپسندانه مشارکت کنند، افزود: برای این کار نیروی انسانی و امکانات لازم پیش بینی شده و خیرانی که می‌خواهند نذورات آنها در اسرع وقت و بهترین شکل به دست نیازمندان برسد، می‌توانند از طریق این نهاد اقدام کنند.

 

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر ۸۲ هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان هستند  و اولویت توزیع  نذورات با مناطق حاشیه نشین، روستا‌ها، خانواده‌های ایتام و بیماران صعب العلاج است.

 

خوشمرام تصریح کرد: : مکاتباتی با کارشناسان دامپزشکی و بهداشتی انجام و مکان‌های بهداشتی برای ذبح دام‌ها در نظر گرفته شده و بسته‌های گوشت گرم نیز با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی بسته بندی و توزیع خواهد شد.

 

 معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه عید قربان سال گذشته در استان بیش از ۱۴ میلیاردو ۷۰۰ میلیون تومان نذورات مردمی جمع آوری و توزیع شد ، اظهار کرد: تاکنون ۴۰۰ میلیون تومان در طرح عید قربان از محل کمک‌های مردمی جمع آوری شده است که امیدواریم این کمک ها بیشتر شود تا تا حد امکان نیازمندان را یاری کنیم.

 

وی در پایان گفت: مردم خیر استان کرمانشاه می‌توانند کمک‌های خود را با شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۳۹۶۲۷، شماره حساب سیبای ۰۱۰۹۳۹۰۹۳۹۰۰۹ نزد  بانک ملی شعبه ارشاد  اسلامی و یا  کد‌های دستوری ۸۸۷۷۰۸۳# و  ۸۸۷۷۱# واریز و هم استانی‌ها نیز می توانند سوالات خود را با  شماره ۰۸۳۳۸۲۴۰۷۷۶ درمیان بگذارند.

کد خبر 1077367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha