لزوم بهره گیری حداکثری از ظرفیت فضای مجازی در برگزاری جشن های دهه ولایت

فرماندار شهرستان آران و بیدگل بر ضرورت بهره گیری حداکثری از ظرفیت فضای مجازی برای بزرگداشت جشن های دهه ولایت با توجه به شیوع ویروس کرونا تاکید کرد.

دکتر اسماعیل بایبوردی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل با گرامیداشت روز عرفه و عید قربان گفت: دهه ولایت دهه بندگی و اطاعت در مسیر رضایت خالق، عید سعید قربان عید بخشش گناهان و مغفرت الهی و عید غدیر فرصتی برای تجدید میثاق با ولایت است.

 

فرماندار شهرستان آران و بیدگل افزود: عید قربان، جشن رهایی از قیود مادی و عروج در فضای رحمت الهی است و روز آزمون الهی و تجلی ایثارهای ابراهیمی است.

 

بایبوردی عید غدیر را عید «اتحاد»، «همبستگی» و تقویت انسجام مسلمانان جهان ذکر کرد و افزود: واقعه غدیرخم، عظمت اسلام و جایگاه ولایت و امامت را دو چندان کرده است.

 

فرماندار آران و بیدگل بر ضرورت تغییر سبک برگزاری جشن های دهه ولایت با توجه شیوع کرونا و بهره گیری حداکثری از ظرفیت فضای مجازی  در «عید سعید قربان» و «عید غدیر خم» در شهرستان آران و بیدگل تاکید کرد و از شهروندان خواست با پیوستن به پویش فضای مجازی ضمن گرامیداشت این دو عید بزرگ، از انتقال ویروس کرونا و شیوع بیشتر آن جلوگیری کنند.

 

بایبوردی با اشاره به ضرورت پرهیز از تجمعات در اعیاد قربان و غدیر و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک در مجامع عمومی ابراز امیدواری کرد: هم میهنان با پیوستن به پویش «هر خانه یک ستاد غدیر» و «هرخانه یک ستاد قربان» در بزرگداشت جشن قربان و غدیر و دهه امامت و ولایت بکوشند.

کد خبر 1077433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha