مراسم عمومی دعای پرفیض عرفه بارعایت پروتکل های بهداشتی در لرستان برگزار می شود

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی لرستان گفت: مراسم عمومی دعای پر فیض عرفه و نماز عید قربان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام «احمد غلامی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: مراسم عمومس دعای عرفه، بعدازظهر  امروز(29 تیر) با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

 

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی لرستان افزود: این مراسم معنوی با حضور مداحان برجسته کشوری و استانی و با رعایت  دستورالعمل ستاد مقابله با کرونا چون رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی در مصلی های نماز جمعه و مساجد برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه برگزاری دعای عرفه و مراسم مذهبی از مطالبات مردم مومن و انقلابی است، اظهار داشت: در این راستا لازم است افراد از مهر و سجاده و ادعیه شخصی استفاده کنند و رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی را مورد توجه قرار دهند.

 

حجت الاسلام غلامی  با اشاره به اینکه دعای عرفه، در ۲۰۰ نقطه استان لرستان، قرائت خواهد شد، خاطر نشان کرد: در خرم آباد نیز، دعای عرفه، ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه، با رعایت پروتکل های بهداشتی و با حضور مردم مؤمن و ولایی برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: دعای عرفه در تمام شهرستان ها و مراکز دهستان استان با حضور ائمه جمعه و روحانیون مستقر برگزارمی شود.

 

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی لرستان اظهار کرد: همچنین طی(30 تیر) نماز عید قربان هم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی اقامه خواهد شد.

کد خبر 1077457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha