مرکز واکسیناسیون عمومی جمعیت هلال احمر در اهواز راه‌اندازی شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان از ایجاد مرکز واکسیناسیون عمومی کووید ۱۹ در سینما هلال اهواز و همکاری با مراکز بهداشت جهت تسریع در روند واکسیناسیون همگانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «علی خدادادی» امروز (سه‌شنبه ۲۹ تیر) در بازدید از مرکز واکسیناسیون عمومی کووید ۱۹ که در فضای سینما خانوادگی هلال اهواز دایر شده، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی درخواست ستاد استانی مقابله با شیوع ویروس کرونا و به منظور تسریع در روند واکسیناسیون همگانی در کلانشهر اهواز از روز گذشته (دوشنبه 28 تیر) این مکان به صورت موقت در اختیار مرکز بهداشت غرب اهواز قرار گرفته است.

 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان با اشاره به اینکه این جمعیت در آینده نزدیک نسبت به راه‌اندازی مراکز دیگری نیز در سایر شهرهای استان اقدام خواهد کرد افزود: جمعیت هلال احمر به عنوان معین وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از ابتدای همه‌گیری ویروس کرونا دوشادوش سایر مدافعان سلامت به ارائه خدمت به مردم پرداخته و در سطح خوزستان نیز از هیچ تلاشی در این زمینه فروگذاری نشده و با اجرای طرح‌های گوناگون در کنار مردم و در میدان مقابله با شیوع ویروس کرونا حضوری فعال و همه‌جانبه داشته است.

 

وی علاوه بر اعلام آمادگی جمعیت هلال احمر خوزستان جهت افزایش تعداد اعضای ارائه‌دهنده خدمات بهداشتی و واکسیناتورها در مراکز واکسیناسیون سراسر استان تصریح کرد: کماکان غربالگری مسافرین و ترددکنندگان از مبادی مرزی و همچنین طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور و مشارکت پر شور بشردوستان جمعیت هلال احمر ادامه دارد.

 

خدادادی بار دیگر با توصیه به رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک، شستشوی مکرر دست‌ها، رعایت فاصله فیزیکی و پرهیز از حضور در مراکز پر ازدحام خاطر نشان کرد: حتی پس از تزریق واکسن نیز نباید از رعایت نکات بهداشتی چشم‌پوشی کرد.

 

وی یاد آور شد: واکسیناسیون بر اساس سند ملی مربوطه و با لحاظ اولویت‌ها و گروه‌های سنی اعلام شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی و توسط تیم‌های مرکز بهداشت انجام می‌شود.

 

کد خبر 1077536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha