بستری ۶۳۳ بیمار کرونایی در مراکز درمانی/ به گیلان سفر نکنید

حیدرزاده با بیان اینکه ۶۳۳ بیمار کرونایی در مراکز درمانی گیلان بستری هستند گفت: مسافران در تعطیلات پیش رو گیلان را مقصد سفر قرار ندهند.‌

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «آبتین حیدرزاده» امروز (سه شنبه، ۲۹ تیر ) در جمع خبرنگاران از روند افزایشی بیماران مبتلا به کرونا در گیلان خبرداد و اظهار کرد: متاسفانه شاهد بستری بیماران کرونا ویروس در مراکز درمانی گیلان هستیم.
 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه گیلان را مقصد سفر قرار ندهید گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۶۰ بیمار در مراکز درمانی گیلان بستری شدند.‌

 

حیدرزاده اذعان کرد: با افزایش روزانه بیماران بستری کرونایی در گیلان تعداد این بیماران در بیمارستان‌های استان به ۶۳۳ نفر رسید.

 


وی با بیان اینکه پنج بیمار کرونایی در ۲۴ ساعت گذشته در گیلان فوت کردند افزود: در شبانه روز گذشته ۱۱۹ بیمار کرونایی به دلیل وخامت حالشان در آی سی یو بستری شدند.

 



معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان بر توجه بیش از پیش به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و استفاده از ماسک تاکید کرد و از هموطنان خواست در این تعطیلات در منزل مانده و از هرگونه سفر و دورهمی بپرهیزند تا شاهد قطع زنجیره بیماری در استان باشیم.

کد خبر 1077645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha