گفت و گوی مستدل و راه گشای علما و نخبگان، راه حل مشکلات آبی است

حجت الاسلام نکونام گفت و گوی مستدل و راه گشای علما و نخبگان استان های همجوار چهارمحال و بختیاری، اصفهان و خوزستان را راه حل مشکلات آبی خواند و گفت: با محکوم کردن یکدیگر کارها به نتیجه مطلوبی ختم نمی شود و نگرانی های مردم در مورد آب افزایش می یابد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «محمدعلی نکونام» امروز(چهارشنبه 30 تیر) در خطبه های نماز عید سعید قربان که با حضور عموم مردم و مسئولین در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد، با تبریک عید سعید قربان و آغاز دهه امامت و ولایت، گفت: دعای عرفه سراسر درس و معرفت است که امید است از آن بهره برده باشیم.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه امام حسین(علیه السلام) در دعای عرفه خداوند را برای به دنیا آمدن در دوران انقلاب نبوی شکر می کند، افزود: ما نیز باید خداوند را برای زندگی کردن در این انقلاب روح الله شکرگزار باشیم.

 

امام جمعه شهرکرد با اشاره به تحولات اخیر کشور در مورد بحران آب، اظهار کرد: مسئولین و متولیان باید مشکلات مردم در این خصوص را رفع کنند و حل مشکلات را به مردم ارجاع ندهند زیرا مردم استان ها نیازمند الفت و همدلی هستند.

 

حجت الاسلام نکونام با اشاره به اینکه مسئله خشکسالی مشکلی غیرقابل انکار است، تصریح کرد: مسئولین باید در درازمدت برای حل این مشکل برنامه ریزی کنند و با تصمیمات تحریک کننده مردم استان ها را نسبت به هم بدبین نکنند.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه متاسفانه اکنون مشکلات آب در خوزستان تبدیل به یک معضل کشوری شده است، ادامه داد: مردم چهارمحال و بختیاری نیز با همین مشکلات مواجه هستند اما صبوری کرده و به خاطر ملاحظات نظام این مشکلات را کمتر بروز می دهند.

 

امام جمعه شهرکرد گفت و گوی مستدل و راه گشای علما و نخبگان استان های همجوار چهارمحال و بختیاری، اصفهان و خوزستان را راه حل مشکلات آبی خواند و خاطرنشان کرد: با محکوم کردن یکدیگر کارها به نتیجه مطلوبی ختم نمی شود و نگرانی های مردم در مورد آب افزایش می یابد.

 

کد خبر 1077720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha