توزیع ۳ هزار پُرس غذای گرم همزمان با دهه ولایت در شهر نیمبلوک

راستی گفت: همزمان با دهه امامت و ولایت توسط کانون فاطمیون(س) نیمبلوک ۳ هزار پُرس غذای گرم بین نیازمندان توزیع می شود.

«علی راستی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار کرد: کانون فرهنگی هنری فاطمیون مسجد حضرت فاطمه (سلام الله علیها) شهر نیمبلوک همزمان با عید قربان اقدام به توزیع 40 پُرس غذای گرم با هزینه کرد یک میلیون تومان کرده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمیون مسجد فاطمیه نیمبلوک از توزیع غذای گرم بین نیازمندان از عید قربان تا غدیر خبر داد و افزود: همچنین در عید قربان یک راس گوسفند ذبح و گوشت آن بین نیازمندان توزیع شد.

 

راستی گفت: به مناسبت هفته امامت و ولایت در روز عید غدیر، به همت اعضای کانون و خیرین در شهر نیلمبوک سه هزار و 500 غذای گرم طبخ و بین مردم شهر نیمبلوک توزیع خواهد شد.

 

وی در ادامه با اشاره به تبلیغ دهه امامت و ولایت و اهمیت روز غدیر در فضای مجازی توسط کانون فرهنگی هنری مسجد حضرت فاطمه (سلام الله علیها) شهر نیمبلوک، گفت: این مهم در دستور کار فعالیت فضای مجازی است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمیون مسجد فاطمیه نیمبلوک با اشاره به بسته‌های گوشتی که از سوی موسسه خیریه حضرت خدیجه (سلام الله علیها) شهر قم و خیرین برنامه تلویزیونی سمت خدا که به صورت ماهانه به استان های مختلف ارسال می شود، افزود: در این راستا کانون 48 بسته گوشت را بین نیازمندان توزیع خواهد کرد.

 

وی در پایان بیان کرد: کلاس تفسیر قرآن هر هفته توسط امام جمعه شهر برای بچه های مسجدی برگزار می شود.

کد خبر 1078235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha