مسئولان نباید در پاسخگویی به ارباب‌رجوع کوتاهی کنند

جهانگیری با بیان اینکه مسئولان باید الگوی مردم باشند و در پاسخگویی به ارباب‌رجوع کوتاهی نکنند گفت: رعایت عدالت به عنوان امری نیکو و پسندیده به حساب می‌آید که دین ما آن را محترم و ارزشمند شمرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «پیمان جهانگیری» امروز (شنبه ۲ مرداد) در نشست شورای اداری شهرستان اندیمشک اظهار کرد: با توجه به اینکه عید غدیر جایگاه مهمی در دین اسلام دارد، همه مسئولان باید جهت برگزاری جشن باشکوه عید غدیر خم در شهرستان پای کار باشند.

 

فرماندار اندیمشک خواستار تلاش شبانه‌روزی مسئولان شد و افزود: خدمت به مردم بزرگترین افتخار یک مسئول است و مسئولان باید در راستای خدمات رسانی مطلوب به مردم دریغ نکنند.

 

وی با بیان اینکه مسئولان باید الگوی مردم باشند و در پاسخگویی به ارباب‌رجوع کوتاهی نکنند ادامه داد: رعایت عدالت به عنوان امری نیکو و پسندیده به حساب می‌آید که دین ما آن را محترم و ارزشمند شمرده است.

 

«فریدون حسنوند» نیز با اشاره به اینکه شورای اداری وظیفه راهبردی جهت مدیریت دارد تصریح کرد: ضرورت دارد خدمات‌رسانی به مردم و تکریم ارباب رجوع و برقراری ارتباط با مردم در دستور کار مدیران باشد.

 

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جشن عید غدیر خم همچون سال‌های گذشته در شهرستان اندیمشک به شکل باشکوهی برگزار می‌شود عنوان کرد: شهرداری‌ها و مدیران ادارات نسبت به فضاسازی شهری به مناسبت عيد غدیر و تغییر فضا و چهره شهر اقدام کنند.

 

همچنین «حجت‌الاسلام سید کمال موسوی» امام جمعه اندیمشک خاطر نشان کرد: عید غدیر عظیم‌ترین و باشرافت‌ترین عید مسلمانان است که باید در هر ساعت آن شکر خدا به جای آورده شود و مردم روزه شکرانه بگیرند چرا که روزه این روز معادل ۶۰ سال عبادت است.

 

کد خبر 1078509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha