سامانه رزرو و ارائه محل پارک ویژه شهروندان توانخواه در سنندج راه‌اندازی شد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان گفت: سامانه رزرو و ارائه محل پارک ویژه شهروندان توانخواه برای اولین بار دراستان در شهرستان سنندج اجرا شد.

رضا نجفی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان اظهار کرد: كار مناسب‌سازي معابر براي عبور و مرور شهروندان توانخواه و جانبازان وظيفه‌اي اخلاقي و قانوني است كه بايد به دقت و مطابق با قانون پيگيري و به اجرا گذاشته شود.  

 

وی با اشاره به لزوم راه‌اندازی محل پارک ویژه افراد توانخواه اعلام کرد: سامانه رزرو و ارائه محل پارک ویژه شهروندان توانخواه برای اولین بار دراستان در شهرستان سنندج اجرا شد.

 


وی با اشاره به اینکه این سامانه توسط اعضای پارک علم و فناوری استان کردستان برای اولین بار در کشور راه‌اندازی شده است، گفت: این طرح در راستای مناسب‌سازی خیابان‌ها و معابر و جای پارک افراد توان‌خواه ایجاد شده است.

 


وی افزود: خدمت به جانبازان و افرادتوانخواه در راستاي عدالت اجتماعي و بحث بهينه‌سازي و مناسب‌سازي مسيرهاي تردد جزء حداقل حقوق شهروندي و اجتماعي اين افراد است.

 


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان یادآور شد: امروز هر آنچه به عنوان دستاورد نظام در اختيار ماست حاصل تلاش و ايثار خون شهدا، جانبازان، ايثارگران و آزادگان و صبر و استقامت خانواده‌هاي آن‌هاست بنابراین خدمت به جانبازان، معلولان و سالخوردگان و افراد ناتوان وظیفه همه مسئولان است.

 


نجفی تلاش مسئولان در خدمت به معلولان و جانبازان را علاوه بر وظيفه قانوني، كاري اخلاقي دانست و گفت: مناسب‌سازی محیط بخشی از رعایت حقوق شهروندی است و دستگاه‌های اجرایی باید در طرح مناسب‌سازی محیط و معابر ویژه افراد توانخواه و جانبازان اهتمام ویژه داشته باشد.

کد خبر 1078663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha