توزیع ۲ هزار بسته گوشت قرمز در بین خانواده های نیازمند

حجت الاسلام رمضانی از توزیع ۲ هزار بسته گوشت قرمز در بین خانواده های نیازمند در استان قزوین خبر داد.

حجت الاسلام «علی رمضانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قزوین گفت: همزمان با دهه امامت و ولایت ۲ هزار بسته گوشت قرمز ویژه طرح قربانی ذی الحجه در بین خانواده های نیازمند در استان قزوین توزیع می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین ادامه داد: این اقدام با همکاری ستاد هماهنگی کانون های مساجد، موسسه حضرت خدیجه (س) و برنامه تلویزیونی سمت خدا صورت می گیرد.

 

وی عنوان کرد: خانواده های نیازمند توسط کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین شناسایی شدند و با مشارکت این کانون ها در شهرستان های آبیک، البرز و تاکستان بسته های گوشت در بین خانواده های نیازمند و محروم توزیع خواهد شد.

 

حجت الاسلام رمضانی اعلام کرد: این اقدام خداپسندانه از سال گذشته آغاز شده و خوشبختانه در چندین نوبت و در مناسبت های مختلف بسته های گوشت قرمز در بین نیازمندان توزیع شده است که با برنامه ریزی صورت گرفته طی روزهای آتی توزیع بسته های گوشت انجام خواهد شد.

 

وی یادآور شد: البته کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین با مشارکت خیران توزیع بسته های معیشتی را در بین نیازمندان در مناسبت های مختلف دارند که در این دهه هم به تأسی از سیره ائمه اطهار کمک به نیازمندان با توزیع غذای گرم و بسته های معیشتی از سوی کانون ها در حال انجام است.

 

کد خبر 1078945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha