برگزاری مسابقه حفظ هفت آیه از قرآن کریم درباره فضایل حضرت علی(ع) توسط کانون مصباح ملایر

امیری گفت: همزمان با عید غدیر مسابقه حفظ هفت آیه از قرآن کریم درباره فضایل حضرت علی(ع) توسط کانون مصباح ملایر برگزار خواهد شد.

 « زهرا امیری» در گفت ‍وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: همزمان با دهه ولایت برنامه های مختلف در فضای مجازی در حوزه های مختلف دینی ، فرهنگی و مذهبی توسط اعضای کانون فرهنگی هنری مصباح روستای پری ملایر  انجام خواهد شد. 

مدیر کانون فرهنگی ، هنری  مصباح روستای پیروز ملایراین برنامه ها شامل ختم صلوات، ختم قرآن و و برگزاری مسابقه خواهد بود.

وی بیان کرد: همزمان با دهه ولایت مسابقه حفظ هفت آیه از قرآن کریم درباره فضایل حضرت علی(ع) برگزار می‌شد که به برگزیدگان جوایزی اهدا خواهد شد  . 

وی با اشاره به اینکه همزمان با دهه ولایت ختم یک هزار و ۱۰۰ ناد علی نیز توسط اعضای کانون لانجام می شود گفت:  همچنین به پسرانی که نام مبارک علی(ع) را داشته و مادرانشان عضو کانون باشند هدایایی از سوی کانون در عید غدیر اهدا خواهد شد.

وی با بیان به همت کانون فرهنگی ، هنری مصباح روستای پیروز ملایر تا کنون اقدامات خوبی در ایام کرونا صورت گرفته تصریح کرد:  توزیع  بسته های  معیشتی ،  تعدادی تبلت و گوشی  کمکهای نقدی، پوشاک و.... به  نیازمندان  از ابتدای کرونا تا کنون اهدا شده است.

امیری گفت: کانون مصباح روستای پیروز فعالیت  خود را از سال 1385 شروع کرد و در سال 1387   مجوز کانون مسجد را دریافت کرده  و در حال حاضر  حدود یک صد نفر  عضو دارد.

کد خبر 1078977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha