ستاد اقامه نماز جمعه به عنوان قرارگاه فرهنگی باید در مسیر ابتکار و نوآوری باشد

حجت الاسلام محمدی لایینی گفت: ستاد اقامه نماز جمعه به عنوان قرارگاه فرهنگی باید در مسیر ابتکار و نوآوری باشد و جوانان و نوجوانان را به این مسیر هدایت کند که ستاد اقامه نماز نکا در این راستا با همه توان وارد عمل شده است.

 حجت الاسلام «محمدصادق محمدی لایینی» در حاشیه دیدار فعالان ستاد اقامه نماز نکا با بزرگداشت و گرامیداشت ۵ مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: حضور در نماز جمعه و باشکوه برگزار کردن این مهم در سطح فرهنگی جامعه اثرگذار است و باید در این بخش حضور افراد را بالا برده و افراد را به این سمت سوق دهیم.

 

امام جمعه نکا افزود: کارهای فرهنگی و دینی و ارزشی بسیار خوبی از سوی ستاد اقامه نماز جمعه نکا اجرایی شده است که جای قدردانی دارد و در دوران کرونا با وجود برگزار نشده نماز جمعه در برهه ای از زمان فعالیت های فرهنگی این ستاد تعطیل نشده است.

 

وی خاطر نشان کرد: در وضعیت فعلی  و ماندگار بودن کرونا هم همچنان تابع تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا و شورای سیاستگذاری ائمه جمعه برای برگزاری نماز جمعه هستیم و همچون همیشه علاوه بر اطلاع‌رسانی به موقع و گسترده برای حضور پرشور شهروندان و شکوه جمعه، نسبت به اجرای تمامی پروتکل‌های بهداشتی از جمله ضدعفونی محیط ، ارائه خدمات و تهیه مواد ضدعفونی و ماسک برای نمازگزاران و دیگر موارد ضروری اقدام می شود.

 

حجت الاسلام محمدی لایینی گفت: ستاد اقامه نماز جمعه به عنوان قرارگاه فرهنگی باید در مسیر ابتکار و نوآوری باشد و جوانان و نوجوانان را به این مسیر هدایت کند که ستاد اقامه نماز نکا در این راستا با همه توان وارد عمل شده است.

 

امام جمعه نکا افزود: با تدبیر معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) نماز جمعه در سال ۵۸ احیا شد و اکنون ما باید ادامه دهنده راه گذشتگان در برگزاری با شکوه این نماز با فضیلت بوده و ضمن حفظ هدایتگری در نماز جمعه، دستاوردهای ارزشمند نهاد نماز جمعه برای مردم تشریح شود.

 

به گزارش شبستان، در این دیدار امام جمعه با تشکر از تلاش های بی شائبه همه افرادی که در ستاد اقامه نماز جمعه نکا خالصانه و بی ریا تلاش دارند از خانواده مرحوم حجت الاسلام نظری امام جمعه فقید شهرستان نکا، حجت الاسلام رضاپور، معصومه ذلیکانی، سرکار خانم جعفری، ناصر فتح الهی، علیرضا حسنی، عیسی قاسمی گلوردی و مجید فدائی نیا که سالیان سال در خدمت این نهاد مقدس بودند؛ تجلیل کرد.

کد خبر 1079039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha