جشنواره اوقات فراغت «طهران قدیم» در تیران برگزار می شود

مرادی با اشاره به برنامه های اوقات فراغت تیران و کرون گفت: جشنواره اوقات فراغت «طهران قدیم» در این شهرستان برگزار می شود.

«مهدی مرادی« در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان با اشاره به برنامه ها و فعالیت های ستاد اوقات فراغت تیران و کرون اظهارداشت: جلسه هماهنگی و هم افزایی بین بخشی دستگاه های اوقات فراغت این منطقه برگزار شد و امسال سومین دوره جشنواره اوقات فراغت برگزار می شود.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان تیران و کرون افزود: جشنواره اوقات فراغت «طهران قدیم« در این شهرستان با هدف شناسایی و بررسی ایده های فراغتی خانواده ها و جوانان و نوجوانان برگزار می شود که نامگذاری آن نیز به دلیل سابقه تاریخی تیران که در دهه های گذشته به نام طهران نام داشته است.

 

وی با اشاره به اینکه در دوره های قبلی پایگاه های اوقات فراغت و اعضا توانمند آن معرفی و تجلیل شدند، خاطرنشان کرد: این بار خانواده ها، جوانان ونوجوانان و متولیان اوقات فراغت می توانند ایده و نظرات خود را به دبیرخانه جشنواره بفرستند.

 

مرادی یادآورشد: ایده های عملیاتی و اجرایی شده از اهمیت و جایگاه خاصی برخوردار بوده و علاقه مندان با ارائه فیلم و عکس و نوشته از اقدام خود دستاوردهای آن را بیان کنند.

 

*ضرورت نگاه ویژه به موضوع اوقات فراغت

 

وی ادامه داد: اوقات فراغت یکی از مولفه های مهم زندگی و اعتلای جامعه بشری به حساب می آید که باید به آن با نگاه ویژه و هدفمند نگریست تا اینکه به دیگر بخش های زندگی نیز کمک کند.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان تیران و کرون با بیان اینکه کارشناسان اجتماعی و روانشناسان تاکید بر اهمیت درک و برنامه ریزی این اوقات از زندگی دارند، خاطرنشان کرد: مردم بعد از فارغ شدن از کار اصلی و یا تحصیل به بهره برداری واقعی از زمان باقیمانده خود داشته باشند.

 

وی ادامه داد: پس از خواب، کار اصلی و ماموریت های روزانه، فراغتی در زندگی خود داریم که در زندگی افراد متفاوت است و باید به فعالیت های غیر این موضوع پرداخته شود.

 

*ارائه خدمات تخصصی در اوقات فراغت

 

مرادی با اشاره به ساماندهی مراکز ارائه کننده خدمات اوقات فراغت گفت: خدمات تخصصی در فصل اوقات فراغت ویژه کودکان و نوجوانان و جوانان ارائه می شود و مراکز فعالیت غیر از تخصص و مجوز خود ندارند.

 

وی اذعان داشت: این کار در کیفیت بخشی به فعالیت ها و پیشگیری از نارضایتی و اتلاف وقت و انرژی بهره برداران اوقات فراغت نقش داشته است.

کد خبر 1079129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha