۵۵۰۰ غذا در دهه ولایت طبخ و توزیع می شود

حجت الاسلام نجمی پورگفت: در دهه ولایت در شهرستان سربیشه ۵۵۰۰ غذا طبخ و توزیع می شود.

حجت الاسلام «احمد نجمی پور» در گفتگو با خبرنگار شبستان در بیرجند اظهار داشت: از ابتدای دهه ولایت هر شب 500 پرس غذای گرم طبخ و بین نیازمندان شهر و روستاهای نزدیک با حضور مبلغ توزیع شده است.

 

امام جمعه سربیشه با بیان اینکه این اقدام با کمک خیران در دستور کار قرار گرفته است، هزینه هر پرس غذا را 20 هزار تومان اعلام کرد و با اشاره به طبخ شله مشهدی در صبح عید سعید غدیر خم، یادآور شد: طبخ و توزیع شله مشهدی برای هزار نفر پیش بینی شده است که با رعایت پروتکل های بهداشتی در پارک ولایت پس از قرائت خطبه غدیر بین شرکت کنندگان توزیع خواهد شد.

 

وی افزود: علاوه به طبخ 500 پرس غذا در هر شب از ابتدای دهه ولایت، 500 پرس غذا هم توسط مرکز نیکوکاری سربیشه، ظهر عید غدیر بین نیازمندان شهرستان توزیع خواهد شد.

 

امام جمعه سربیشه دیدار با 20 خانواده سادات نیازمندان را از دیگر برنامه ها برشمرد و گفت: این اقدام از امروز شروع شده و به مدت سه روز ادامه دارد و بین خانواده های سادات بسته معیشتی و کارت هدیه با کمک خیران توزیع می شود.

 

حجت الاسلام نجمی پور قرائت دعای ندبه در صبح عید غدیر، اعزام مبلغان به روستاهای برخوردار با همکاری سازمان تبلیغات و ... را از برنامه های دهه ولایت برشمرد و افزود: برنامه های انجام شده در طول دهه ولایت با همکاری ستاد غدیر شهرستان صورت گرفته است.

 

وی از ایجاد 6 پایگاه ثابت برای تبلیغ غدیر در ورودی سربیشه، میادین امام راحل، شهرداری، دولت، بسیج و پارک ولایت خبر داد و گفت: در این پایگاه ها برنامه هایی شامل مولودی خوانی، مداحی، تبلیغ غدیر، ایستگاه صلواتی، خطبه خوانی و... انجام می شود.

 

کد خبر 1079854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha