عید غدیر روز تعیین امامت و رهبری است

آیت الله نورمفیدی گفت: عید غدیر روز تعیین امامت و رهبری است و در این روز امامت و رهبری هویت خاصی پیدا می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، آیت الله« سید کاظم نورمفیدی» عصر امروز (چهارشنبه 6 مرداد) در گفتگویی ویدئویی به مناسبت عید سعید غدیرخم اظهار کرد: عید سعید غدیرخم یکی از عیاد بزرگ و پرعظمت مسلمانان است.

 

نماینده ولی فقیه در استان گلستان ادامه داد: اتفاق مهمی در این روز افتاده و پیامبر مکرم اسلام (صلی الله علیه و آله وسلم) به دستور خدای متعال، افضل امت خود را به عنوان امام، پیشوا و رهبر برای امت اسلامی مشخص کرد.

 

آیت الله نورمفیدی بیان کرد: شان رهبری و امامت بسیار مهم است و مثل یک سرچشمه ای است که برکات آن در همه شریان های جامعه جریان پیدا می کند.

 

وی افزود: روز عید غدیر روز تعیین امامت و رهبری است و در این روز امامت و رهبری هویت خاصی پیدا می کند و باید همه ما مسلمانان این روز را عید بگیریم و از اینکه پیامبر مکرم اسلام (صلی الله علیه و آله وسلم) که این کار بزرگ را انجام دادند قدری کنیم.

 

این مقام مسئول بیان کرد: امیدواریم از نور وجود امیرالمومنین علی (علیه السلام) همه امت اسلامی بهره مند شوند و نهج البلاغه از امیر المومنین (علیه السلام) به یادگار مانده است که باعث افتخار همه مسمانان است و باید به آن ببالیم.

 

آیت الله نورمفیدی بیان کرد: امیدواریم به میمنت این روز این مشکلات و گرفتاری ها از جامعه ما رخ ببندد و شر ویروس کرونا را از جامعه بشریت به ویژه از کشور و مردم ما دور کند و سلامتی را خدای متعال به همه عنایت کند.

کد خبر 1080056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha