خروج آمریکا از عراق نتیجه خون سردار دل‌ها و شهدای مقاومت بوده است

امام جمعه شهرستان پردیس گفت: خروج آمریکا از عراق نتیجه خون سردار دل‌ها و شهدای مقاومت بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران،حجت الاسلام سید حسین حسینی امام جمعه شهرستان پردیس، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته پردیس ضمن گرامیداشت روز خانواده در چهاردهم مرداد ماه اظهار داشت: در خصوص ابعاد پنهان سند ۲۰۳۰ باید بگوییم ظاهر این سند تلاش برای رفع فقر و توسعه نیافته گی و پیامدهای متعدد آن در جهان است.

حسینی افزود: بی توجهی به نقش نظم ناعادلانه بین المللی با نتیجه توسعه‌نیافتگی و عقب‌ماندگی بسیاری از کشورها، تساوی جنسیتی با هدف ترویج روابط آزاد و کنترل کشورهای در حال توسعه توسط استعمارگران ابعاد پنهان این سند است.

امام جمعه پردیس بیان داشت: توافق برای خروج آمریکا از عراق نتیجه خون سردار دل‌ها و شهدای مقاومت بوده و گویا قرار است از ۵ هزار تروریست آمریکایی ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از عراق خارج شده و نیروهای اداری و مستشاری و آموزشی، کماکان در عراق حضور داشته باشند.

وی در خصوص اعزام دو شناور به روسیه گفت: این مورد صرفاً یک حضور نظامی نیست بلکه نماد برقراری پیوند راهبردی با کشور قدرتمند روسیه است، روابطی که چندان به مذاق آمریکا و هم‌پیمانان منطقه‌ای و عوامل داخلی‌اش خوش نیامده است.

حسینی با اشاره به ضرورت مدیریت فضای مجازی در خانواده، بیان کرد: باید سواد رسانه‌ای خود را بالا ببریم و در مقابل اشتباهات فرزندان از عصبانیت پرهیز کرد و در این راستا باید فضای مجازی فرزندان خود را با آموزش، نظارت ظاهری و باطنی را در وجودشان تقویت بکنیم و مقتدرانه اما مهربان با مسائل فرزندان برخورد کنیم.

کد خبر 1080446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha