غدیر احیاگر کرامت انسانی است

حجت الاسلام نکونام با تأکید بر اینکه غدیر احیاگر کرامت انسانی است، گفت: یکی از ابعاد غدیر غنای اقتصادی است که در سال های اخیر و سال جاری فرهنگ اطعام در کشور شکل گرفته و نیازمندان در ایام دهه امامت و ولایت اطعام می شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «محمدعلی نکونام» امروز(جمعه 8 مرداد) در خطبه های نماز جمعه شهرکرد که با حضور عموم مردم و مسئولین در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد، سالروز ولادت موسی کاظم(علیه السلام) را تبریک گفت و اظهار کرد: ایشان سخاوت و اخلاق نیکو را دو ویژگی بارز انسان خوانده است که این ویژگی ها زمینه های اصلی رستگاری انسان در دنیا و آخرت هستند.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه سخاوت تنها در مسائل مالی مطرح نیست، افزود: انسان باید سخاوت را در رفتار، گفتار و علم نیز مورد توجه قرار دهد.

 

امام جمعه شهرکرد با تبریک عید سعید غدیرخم و لزوم توجه به مسئله غدیر در تمام ایام، اظهار کرد: غدیر یک جریان همیشه زنده و پویا تا دامنه قیامت است که انسان ها را به کمال و سعادت هدایت می کند.

 

حجت الاسلام نکونام با تأکید بر اینکه غدیر احیاگر کرامت انسانی است، تصریح کرد: یکی از ابعاد غدیر غنای اقتصادی است که در سال های اخیر و سال جاری فرهنگ اطعام در کشور شکل گرفته و نیازمندان در ایام دهه امامت و ولایت اطعام می شوند.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری به 11 مردادماه سالروز شهادت شیخ فضل الله نوری اشاره کرد و ادامه داد: ایشان شخصیتی انقلابی و مردمی بودند که ابتدا او را ترور شخصیتی و سپس ترور شخصی کردند تا همراهی مردم از او گرفته شود.

 

امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه تبلیغات منفی می تواند چهره های انقلابی را مخدوش کند، خاطرنشان کرد: امروز رسانه های استکباری در پی مخدوش کردن چهره ها و ارکان انقلاب هستند که باید مردم و مسئولان با بصیرت حرکت کنند.

 

کد خبر 1080463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha