اقدامات کانون‌های رضوی استان اصفهان در راستای مخابره پیام غدیر موثر بود

حجه فروش گفت: با وجودی که برنامه ویژه میدان امام(ره) لغو شد اما اقدامات کانون‌های رضوی در راستای مخابره پیام غدیر بسیار موثر و چشمگیر بود.

«مصطفی حجه فروش» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان در خصوص فعالیت‌های کانون‌های رضوی اصفهان در دهه ولایت اظهار داشت: قرار بود سه شب را در میدان امام اصفهان مراسم ویژه ای از سوی دبیرخانه رضوی اصفهان برگزار شود که به دلیل شرایط قرمز کرونایی و مجوز ندادن ستاد مبارزه با کرونا استان اجرای این برنامه لغو شد.

دبیر کانون های خدمت رضوی اصفهان افزود: باز هم به دلیل محدودیت‌های کرونایی از بین 20 کانون رضوی استان اصفهان حدود 10 کانون اقدام به برگزاری میز خدمت رضوی در زمینه‌های مختلف آموزشی، پزشکی  کردند و گزارشات مبسوط هرکدام از آنها قابل ذکر است.


وی با بیان اینکه توزیع مواد غذایی از عمده‌ترین اقدامات کانون‌های محلی رضوی به شمار می‌رود، گفت: اکثر کانون‌های محلی در روز عید غدیر و مصادف با ولادت امیرالمومنین(ع) اطعام نیازمندان را در صدر فعالیت‌های خود قرار دادند و بیش از 250 هزار غذای گرم در سطح شهر اصفهان و 60هزار غذا در شهرستان‌های این استان توزیع شد.


وی با ابراز خرسندی از فعالیت‌های کانون‌های رضوی استان اصفهان، یادآور شد: با وجودی که برنامه ویژه میدان امام(ره) لغو شد و جای آن خالی بود اما اقدامات کانون‌های رضوی در راستای مخابره پیام غدیر  بسیار موثر و چشمگیر بوده است.

کد خبر 1080690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha