پرداخت ۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به بیش از یک هزار نیازمند ایلامی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام گفت: در چهار ماهه نخست امسال بیش از یک هزار و ۲۰۰ نیازمند و مددجوی ایلامی از تسهیلات قرض الحسنه برخوردار شده اند.

«قنبر موسی نژاد» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام  اظهار کرد: به این تعداد نیازمند  بیش از 100 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه  پرداخت شده که 90 میلیارد ریال آن توسط صندوق قرض الحسنه امداد ولایت و 13 میلیارد و 250 میلیون ریال نیز از محل هم افزایی با بانک های قرض الحسنه مهر و رسالت بوده است.

 

وی افزود: بیشترین تسهیلات پرداختی در زمینه خدمات حمایتی کمیته امداد بوده که در این زمینه 62 میلیارد ریال به حدود 850 نفر از مددجویان و نیازمندان استان پرداخت شده است.

 

موسی نژاد تصریح کرد: در این مدت علاوه بر خدمات حمایتی،حدود 6 میلیارد ریال کمک هزینه مسکن به 128 نفر، 17 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به 73 نفر و 2 میلیارد و 250 میلیون ریال خدمات دانشجویی به 28 نفر پرداخت شده است.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی«ره» استان ایلام با عنوان اینکه بانکهای قرض الحسنه مهر و رسالت نیز در زمینه  پرداخت تسهیلات قرض الحسنه تعامل خوبی با کمیته امداد دارند، گفت: در این مدت نیز حدود 150 نفر  مددجو و نیازمند از تسهیلات قرض الحسنه این بانکها برخوردار شده که تسهیلات پرداختی به این افراد  بیش از 13 میلیارد ریال بوده است.

کد خبر 1080729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha