هفت مرکز واکسیناسیون کرونا در استان کرمان با همکاری سپاه ثارالله راه اندازی شد

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: سه مرکز واکسیناسیون در شهر کرمان توسط سپاه ثارالله و چهار مرکز تجمیعی در شهرستان ها با همکاری علوم پزشکی دایر کردیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ سردار حسین معروفی، شنبه(۹ مرداد) در بازدید از مرکز واکسیناسیون شهید لنگری زاده با قدردانی از کادر درمان و اشاره به این مطلب که بیشترین فشار در بیماری کرونا روی نظام پزشکی کشور است؛ افزود: بسیج و سپاه از روز نخست بیماری کرونا در کنار کادر درمان بود.

 

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ضدعفونی معابر در ابتدای بحران کرونا، تولید ملزومات بهداشتی، طرح شهید سلیمانی، آماده سازی یک هزار تخت در سوله های نقاهت گاهی و... را نمونه ای از همکاری سپاه و بسیج با کادر درمان عنوان و بیان کرد: کرمان از استان های موفق در اجرای طرح شهید سلیمانی است.

 

 

 

 

وی ادامه داد: در زمینه واکسیناسیون نیز هماهنگی خوبی وجود دارد و سه مرکز در شهر کرمان و چهار مرکز در شهرستان ها با همکاری علوم پزشکی دایر کردیم و به سازمان بسیج جامعه پزشکی و بهداری سپاه اعلام کردیم برای جبران کمبود نیرو به دانشجویان بسیجی فراخوان بدهند.

 

 

سردار معروفی اعلام کرد: در صورت نیاز علوم پزشکی آمادگی داریم تا نیروهای ما سه شیفت در مراکز واکسیناسیون کار کنند که با همکاری هم در حوزه واکسیناسیون نیز حرکتی جهادی انجام خواهد شد.

 

 

 

وی ضمن قدردانی از وزیر بهداشت به دلیل پیگیری هایی که به واسطه وضعیت حساس استان کرمان داشته؛ تأکید کرد: مردم و حتی کسانی که واکسن دریافت کردند هم باید وضعیت خطرناک ویروس را جدی بگیرند و عادی انگاری نکنند  و سفرهای بی مورد، دروهمی و ها بیرون رفتن غیرضرور را نداشته باشند.

 

 

حمیدرضا رشیدی نژاد، رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان هم با قدردانی از مجموعه سپاه و بسیج که همه جوره در کنار علوم پزشکی بودند؛ گفت: اوضاع بیماری قابل پیش بینی نیست و در حال حاضر واکسیناسیون افراد ۴۵ سال به بالا در استان در حال انجام است و احتمالاً تا یک ماه و نیم آینده در همین رده سنی باشد.

 

 

وی تأکید کرد: انتظار داریم مردم از واکسیناسیون استقبال کنند.

کد خبر 1080750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha