توزیع بالغ بر۳۰ هزار پرس غذای گرم توسط فعالان فهمای تهران

براتی با اشاره به برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی هنری در استان تهران، گفت: همزمان با عید سعید غدیر بالغ بر۳۰ هزار پرس غذای گرم توسط فعالان فهمای تهران توزیع شد.

حسین براتی سرپرست ستاد هماهنگی فهمای تهران در گفت و گو با خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان اظهار داشت: درطول دهه ولایت در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان برنامه های متنوع فرهنگی هنری برگزار شده است.

 

وی افزود: با همکاری خیران توسط کانون های فرهنگی هنری مساجد بالغ بر ۳۰ هزار پرس غذای گردم در بین نیازمندان توزیع گردید.

 

براتی ادامه داد: برنامه های متنوع فرهنگی وهنری، مسابقات کتابخوانی و نقاشی با رعایت پروتکل های بهداشتی در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان برگزار شده است.

 

براتی با اشاره برتوزیع بسته های معیشتی توسط کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بیان کرد: طرح مواسات و همدلی در لبیک به فرمان رهبری  در راستای دستگیری از نیازمندان، ایتام و اقشار آسیب دیده از کرونا در دستور کار کانون های فرهنگی هنری مساجد قرار دارد.

 

سرپرست ستاد هماهنگی فهمای تهران گفت: در این راستا کانون های فرهنگی هنری مساجد در هر محله بانک اطلاعاتی از ایتام و نیازمندان با همکاری مراکز نیکوکاری مساجد در هر محله را تهیه نمده اند.

 

وی ادامه داد: کانون های فرهنگی هنری مساجد در کنار سایر نهادهای خودجوش مردمی در طول یک سال گذشته به ندای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی لبیک گفتند و با جمع آوری و توزیع کمک های مومنانه نقش خود را در این شرایط سخت ایفا کردند.

 

براتی خاطرنشان کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد با جذب مشارکت های مردمی و خیرین به صورت ماهانه و یا مناسبتی از ایتام و نیازمندان حمایت می کنند.

 

سرپرست ستاد فهمای تهران با اشاره به طرح توزیع گوشت گرم در بین ایتام و نیازمندان، افزود: این طرح به همت ستاد استانی کانون های فرهنگی هنری مساجد و با همکاری موسسه خیریه حضرت خدیجه(س) قم و برنامه تلویزیونی سمت خدا  اجرایی شده است.

کد خبر 1080812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha