پلمپ ۹ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی در بندر ماهشهر

بهمئی از پلمب ۹ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی به علت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی خبر داد.

«صالح بهمئی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بندرماهشهر اظهار کرد: برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و جلوگیری از افزایش آمار مبتلایان به این بیماری، نظارت‌ها از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی تشدید شده تا چگونگی رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این مراکز مورد بازرسی قرار گیرد و در صورت مشاهده تخلف، آن مرکز تعطیل ‌شود.

 

️رئیس مرکز بهداشت بندرماهشهر افزود: در بازدیدهای ۲ روز گذشته توسط مدافعان سلامت (کارشناسان سختکوش بهداشت محیط) با همکاری کارشناسان اداره اماکن عمومی از تمامی مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی به عمل آمد که ۹ مرکز به علت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی پلمپ شد. 

 

وی تصریح کرد: به علت افزایش آمار مبتلایان به بیماری کرونا،  مصوبات جدیدی از طرف فرمانداری اعلام شده و طبق دستورالعمل ابلاغی ستاد ملی مبارزه با کرونا، فقط گروه یک مشاغل اجازه فعالیت دارند. 

 

بهمئی با توجه به وضعیت قرمز شهرستان از شهروندان درخواست کرد که همکاری لازم را با برنامه‌ها و مصوبات ستاد مبارزه با کرونا داشته باشند تا با رعایت پروتکل های بهداشتی بتوانیم آمار ابتلا را کاهش دهیم و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موارد را به سامانه ۱۹۰ اطلاع دهند. 

 

وی یاد آور شد: مراکزی که قرار است فعال باشند، استفاده از ماسک، فاصله‌گذاری اجتماعی و شست‌وشوی مکرر دست ها را که مکمل یکدیگرند، حتما جدی بگیرند.

 

کد خبر 1081146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha