سازمان همیاری می تواند نقش بازوی مشاوره ای را برای شهرداریها ایفا کند

سنجری با تاکید بر لزوم بهره گیری از ظرفیتهای مشاوره و کسب نظرات حوزه طرح ها و مطالعات شهرداری برای خدمات دهی مطلوب تر به حوزه مدیریت شهری استان، گفت:سازمان همیاری می تواند نقش بازوی مشاوره ای و عملیاتی را برای شهرداریها ایفا کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «محمد سنجری» امروز(۱۲ مرداد) در نشست با مدیرکل دفتر طرح‌ها و مطالعات فنی و شهری شهرداری مشهد گفت: عمدتاً حوزه فعالیتی سازمان به عنوان بازوی مدیریت شهری و شهرداریها به ویژه شهرداری ها کم برخوردار تعریف شده است.

 

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی افزود: سیاست و رسالتی که هیات مدیره جدید سازمان تعیین کرده است نیز استفاده از ظرفیتهای شهرداریها و سازمان های برخوردار است تا در کنار این امر به شهرداریها کمتر برخوردارکمک شود.

 

وی این امر را مستلزم برنامه ریزی دقیق و کسب شناخت از پروژه های شهری عنوان کرد و ادامه داد: برای این منظور ضرورت دارد با افراد و نهادهای مختلف شهرداری به ویژه اداره کل دفتر طرح‌ها و مطالعات فنی و شهری شهرداری مشهد تعامل نموده و از نظرات مشورتی آنها در جهت حرکت به سمت و سوی مناسب برای انجام موثر رسالتهای سازمان حرکت کنیم.

 

سنجری با تاکید بر لزوم بهره گیری از ظرفیتهای مشاوره و کسب نظرات حوزه طرح ها و مطالعات شهرداری برای خدمات دهی مطلوب تر به حوزه مدیریت شهری استان، خاطرنشان کرد: قطعا با این روش سازمان همیاری می تواند هم نقش بازوی مشاوره ای و عملیاتی را برای شهرداریها به خوبی ایفا کند و هم نقش اقتصادی خود را داشته و به دیگر شهرداریها کمک نماید.

کد خبر 1081421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha