شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دستاوردهای نظام در گام دوم انقلاب را بیان کند

ملانوری با اشاره به اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در این سال‌ها توانسته با هماهمگی دستگاه های عضو بهترین مناسبت ها و برنامه ها را برگزار کند، گفت: این شورا باید دستاوردهای نظام در گام دوم انقلاب را بیان کند.

«حمید ملانوری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند با بیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات تمامی دستگاه های حوزه فرهنگی و اطلاع رسانی را در قالب شورا دور میز می نشاند و برای تصمیمات مهم در حوزه مباحث مهم ملی و مذهبی بحث می‌کنند، اظهار داشت: اتفاقات خیلی خوبی در طول سال های گذشته در کشور افتاده است که باید اطلاع رسانی خوبی در این زمینه ها صورت گیرد.

 

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه اساس و پایه انقلاب و نظام مباحث فرهنگی است، افزود: انقلاب اسلامی ایران براساس فرهنگ اسلامی و ایرانی شکل گرفت و ادامه حیات انقلاب هم بر پایه اعتقادات دینی و فرهنگی و مذهبی بوده است.

 

وی با بیان اینکه ماندگاری مناسبت های سال و انتقال فرهنگ مرتبط با این مناسبت ها و تبیین جایگاه آنها برای نسل های آینده بسیار مهم است، گفت: برگزاری باشکوه این مناسبت ها به لحاظ کیفی و محتوا می تواند کمک کند تا رفتار و فرهنگ جامعه را در راستای اهداف نظام شکل دهد و در آن مسیر حرکت بدهد.

 

ملانوری با اشاره به اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در این سال‌ها توانسته با هماهنگی دستگاه های عضو بهترین مناسبت ها و برنامه ها را برگزار کند، افزود: یکی از ثمرات بزرگ نظام شکل گیری همین شورا است که امید است برنامه های آن تداوم داشته باشد.

 

وی با بیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی باید دستاوردهای نظام در گام دوم انقلاب را دائما بیان کند، گفت: این شورا مردم را با اهداف و برنامه ها، مناسبت ها و رویدادهای نظام بیشتر آشنا می‌کند و این آشنایی و فرهنگ سازی و اطلاع رسانی باعث می‌شود که بتوانیم تداوم و استمرار حرکت های انقلابی را شاهد باشیم.

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1081432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha