شهدا با پیروی از خط ولایت الگوی کاملی از ولایتمداری را به نمایش گذاشتند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان گفت: شهدا و ایثارگران فرهنگ شهادت و ایثار را در جامعه ما جاودانه کردند و با ازجان‌گذشتگی و پیروی از خط ولایت، الگوی کاملی از ولایت مداری را به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، رضا نجفی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان به همراه بهزاد رحیمی نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی با خانواده‌های شاهد و ایثارگر بانه و روستاهای مرزی بلکه، نیویخان و شهر آرمرده دیدار و ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران اظهار کرد: شهادت قله فداکاری انسان است و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران حافظان اصلی فرهنگ ایثار و شهادت هستند.

 

 

وی افزود: شهدا و ایثارگران فرهنگ شهادت و ایثار را در جامعه ما جاودانه کردند و با ازجان‌گذشتگی و پیروی از خط ولایت، الگوی کاملی از ولایت مداری را به نمایش گذاشتند.

 


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان بیان کرد: خون پاک شهدا پشتوانه محکم انقلاب است که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در برابر فتنه‌های داخلی و خارجی بیمه کرده است.

 


وی با بیان اینکه شهدا سرافرازی را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رقم زدند، گفت: شهدا و ایثارگران با تأسی از فرهنگ والای ایثار و شهادت زمینه استقلال، عزت و اقتدار ایران فراهم کردند.

 


نجفی یادآور شد: اجر و پاداش معنوی والدین شهدا و جانبازان عزیز که با صبر و استقامت سختی‌ها را تحمل می‌کنند نزد خداوند متعال بسیار زیاد است و آن‌ها در حقیقت ادامه‌دهنده راه حضرت زینب سلام‌الله علیها هستند.

کد خبر 1082287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha