اجرای ۶۱ ویژه برنامه دهه احیای امر به معروف و نهی از منکر در ایلام

سردار شاکرمی با بیان اینکه محرم بهترین فرصت برای ترویج امر به معروف است، گفت: ۶۱ ویژه برنامه دهه احیای امر به معروف و نهی از منکر در ایلام اجرا می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام و  دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان در جلسه هماهنگی ویژه برنامه های دهه احیای امر به معروف و نهی از منکر، اظهار کرد: «قیام حسینی، مردم مطالبه گر و مسئولان پاسخگو» شعار امسال برنامه‌های دهه احیای امر به معروف و نهی از منکر است.

 

سردار « جمال شاکرمی» با اشاره به برنامه های دهه احیای امر به معروف و نهی از منکر در استان، یادآور شد: در این دهه ۶۱ عنوان برنامه اجرا می‌شود که به جهت کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی اکثر این برنامه ها در بستر فضای مجازی  خواهد بود.

 

وی افزود: امروز ما وظیفه داریم فلسفه قیام امام‌حسین (ع) و معارف ناب اهل بیت (ع) را بشناسیم و در مجالس و هیئت های عزاداری عنوان کنیم.

 

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان ایلام گفت: ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر باعث از بین رفتن مشکلات و آسیب های اجتماعی در جامعه می شود و سلامت جامعه را تضمین می کند.

 

وی خاطرنشان کرد: امر به معروف و نهی از منکر یکی از واجبات است که ترویج آن باید نهادینه و  به فرهنگ عامه مردم تبدیل شود، بنابراین ضرورت دارد همه ادارات برای نهادینه شدن این فرهنگ والای اسلامی تلاش و احساس مسئولیت کنند.

 

گفتنی است در این نشست اعضای ستاد هماهنگی برگزاری برنامه های دهه امر به معروف و نهی از منکر استان در خصوص برنامه ها و فعالیت های این دهه با هم به بحث و تبادل نظر پرداختند.

کد خبر 1082737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha