مراسم عزاداری حسینی برگزار می شود/ عملکرد خبرگزاری شبستان در انعکاس اخبار مذهبی قابل ستایش است

حجت الاسلام نبی زاده گفت: بر اساس تصمیم ستاد ملی کرونا در مورد دهه اول محرم تصمیم به برگزاری مراسم عزاداری با رعایت پروتکل های بهداشتی همانند سال گذشته گرفته شد.

«حجت الاسلام محمد مهدی نبی زاده» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: بر اساس تصمیم ستاد ملی کرونا در مورد دهه اول محرم تصمیم به برگزاری مراسم عزاداری با رعایت پروتکل هایی بهداشتی همانند سال گذشته گرفته شد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان اضافه کرد: رویکرد ما در سازمان تبلیغات اسلامی تعظیم شعائر الله بوده و به دنبال تعطیلی آن نیستیم، اما حسب وظیفه به منظور رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی نظارت های کامل از هیئات و مراسم مذهبی صورت خواهد گرفت.

 

وی با بیان اینکه ستاد ملی کرونا مجوز برگزاری 2 ساعته مراسم عزاداری را صادر کرده است افزود: با توجه به شرایط منع تردد بعد از ساعت 22 و وضعیت گرمای استان خوزستان، معمولا مراسم بعد زا نماز عشاء برگزار می شود بنابراین لازم است نسبت به لغو این مصوبه در دهه اول محرم اقدام شود.

 

حجت الاسلام نبی زاده در خصوص برگزاری اربعین حسینی عنوان کرد: در مورد برگزاری مراسم اربعین حسینی منتظر اعلام نهایی ستاد ملی کرونا هستیم، در صورتی که محوز برگزاری صادر شود این آمادگی برای برپایی اربعین حسینی وجود دارد.

 

وی ضمن تقدیر از خبرنگاران شبستان تصریح کرد: عملکرد سه ساله اخیر خبرگزاری شبستان در استان خوزستان در خصوص پیگیری، بررسی و انعکاس اخبار فعالیت های ملی و مذهبی قابل ستایش و تقدیر است.

 

کد خبر 1082843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha