استکبار جهانی به دنبال از بین بردن امر به معروف و نهی از منکر است

آیت الله عبادی با بیان اینکه استکبار جهانی به دنبال از بین بردن امر به معروف و نهی از منکر است، گفت: همه این نفوذها، تهدیدها و فشارها و تحریم ها به منظور از بین بردن این سیره پیامبر گرامی اسلام(ص) شکل گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، آیت الله «سیدعلیرضا عبادی» امروز (17 مرداد) در دیدار با اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی اظهار داشت: آرمان امر به معروف به معنای همه خوبی ها و نهی از منکر به معنای حذف همه بدی ها است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه ارسال رُسل و انزال کُتب همه بر این اساس است، افزود: هدف از تشریع دین و تشکیل حکومت دینی رسیدن به این آرمان بزرگ است و تحقق جامع این آرمان در حکومت امام زمان(عج) وجود عینی خواهد گرفت.

 

وی در خصوص جبهه مخالف امر به معروف و نهی از منکر گفت: در طول تاریخ این جبهه وجود داشتند اما در زمان معاصر ما بیش از هر دورانی با کمک انواع تجهیزات دست به توسعه فساد زده اند.

 

آیت الله عبادی در ادامه بیان کرد: شاخصه انسانی به عقل و اراده مربوط است و انسان با داشتن عقل، اشرف مخلوقات است و با داشتن اراده، قدرت انجام عمل در مقابل غرائض، عواطف و احساسات گوناگون دارد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه جبهه باطل به دنبال عالم گیر کردن فساد است، افزود: جبهه باطل به خاطر معتقد نبودن به وحی نمی تواند با استفاده از عقل استدلال کند و غالبا از علم دین بی بهره است و تفکرش بر اساس امور مادی شکل گرفته است.

 

وی ادامه داد: ابزار جبهه باطل برای پیاده کردن اهدافش این است که انسان را با ایجاد شبهات و تردیدها از مرحله انسانیت دور و ساقط کند و این شیوه همان کار شیطان است و برای شکستن اراده انسان ها طرح و برنامه دارد و از زر، زور و تزویر در این زمینه استفاده می کند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در خصوص اختلافات طبقاتی حاکم در جامعه گفت: این اختلافات طبقاتی به وجود آمده در ایران اسلامی اتفاقی نیست بلکه یک پروژه برای شکستن اراده مردم انقلابی و امین این کشور با پول حرام، نجومی و اختلاس است.

 

آیت الله عبادی در ادامه بیان کرد: وارد کردن مواد مخدر، شراب، مواد روان گردان و غیره به کشور طرح و برنامه جبهه باطل و استکبار جهانی برای شکستن اراده مردم ایران اسلامی است.

 

وی با اشاره به اینکه استکبار جهانی به دنبال تغییر دادن فرهنگ مردم ایران اسلامی است، افزود: مردم را تشویق به بی حجابی و مبارزه با حیا می کنند و در صورتی که در شرع مقدس اسلام به صورت حساب شده برای ساختن انسان به این موضوعات توجه شده است که حجاب مصونیت ایجاد می کند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه دشمنان از روز اول انقلاب اسلامی برنامه های خود را پیاده کردند، ادامه داد: همه این نفوذها، تهدیدها و فشارها و تحریم ها به منظور از بین بردن امر به معروف و نهی از منکر شکل گرفته است و می خواهند این سیره پیامبر گرامی اسلام(ص) را از بین ببرند.

 

آیت الله عبادی بیان کرد: دشمنان از همان ابتدای انقلاب اسلامی به صورت علنی می گفتند که جمهوری اسلامی ساقط است و ۲ سال و نیم اخیر هم اعلام کردند که دیگر ۲۲ بهمن و ۹ دی و ۱۳ آبان وجود نخواهد داشت اما خداوند متعال همه طرح و برنامه های دشمنان را ساقط کرد.

 

وی با با اشاره به اینکه امروز به شکرانه انقلاب اسلامی به سراغ علت ها بروید، افزود: دیگر اجازه ورود به میدان به بیگانگانگان ندهید و کوتاهی نکنید و بدانید که این انقلاب یک انقلاب اسلامی و انسانی است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در پایان تاکید داشت: انقلاب اسلامی از انقلاب کربلا سر بر آورده است و پیام های کربلا یعنی انسانیت و عبودیت را به گوش جهانیان برسانید.

 

 

کد خبر 1083030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha