توزیع ۵۰ بسته گوشت قربانی بین آسیب دیده گان از کرونای یانچشمه

بهارلویی گفت: اعضای کانون فرهنگی هنری مهرپویان با شناسایی خانواده های گرفتار بیماری کرونا ۵۰ بسته گوشت قربانی را که با همکاری خیرین تهیه شده بود بین این عزیزان توزیع کردند.

«حمزه بهارلویی یانچشمه ای» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: اعضای کانون فرهنگی هنری مهرپویان با شناسایی خانواده های گرفتار بیماری کرونا 50 بسته گوشت قربانی را که با همکاری خیرین تهیه شده بود بین این عزیزان توزیع کردند.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری مهرپویان مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهر یانچشمه ادامه داد: تلاش برای رفع محرومیت مستمندان، یکی از وظایف کانون های فرهنگی هنری مساجد است.

 

وی ابراز کرد: جامعه اسلامی باید در مسیر امام و پیشوای خود حرکت کند و همه ما وظیفه داریم از ظرفیت‌های موجود برای محرومیت‌زدایی بهره‌گیری کنیم.

 

بهارلویی گفت: طرح حمایت از نیازمندان و خانواده های آسیب دیده از کرونا از اسفند سال ۱۳۹۸ آغاز شده و تا زمان ریشه کن شدن ویروس کرونا ادامه دارد.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری مهرپویان مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهر یانچشمه ادامه داد: امسال با توجه به شیوع بیماری «ویروس کرونا» و تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر لزوم حمایت از نیازمندان و افراد کم بضاعت، این سنت حسنه توسط کانون مهرپویان یانچشمه بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است.

 

کد خبر 1083262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha