پرداخت بیش از ۹.۶ میلیارد تومان تسهیلات کارآفرینی به مددجویان زنجانی 

به گفته صفری، از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۹ میلیارد و ۶۳۷ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه حمایتی و کارآفرینی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان پرداخت شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: به منظور ایجاد هم افزایی در تأمین منابع مورد نیاز برای خدمت رسانی به خانواده های عزیز تحت حمایت بخشی از خدمات کمیته امداد به صورت معوض به جامعه هدف این نهاد ارائه می شود.

 


هدایت صفری با بیان اینکه خدمات معوض این نهاد از طریق صندوق امداد ولایت و هم افزایی با بانک قرض الحسنه مهر ایران و رسالت به خانواده های عزیز تحت حمایت ارائه می شود، تصریح کرد: خدمات معوض ارائه شده از طریق صندوق امداد ولایت به جامعه هدف این نهاد در قالب تسهیلات حمایتی و کارآفرینی به مددجویان عزیز تحت حمایت و سایر اقشار نیازمند پرداخت می شود.


وی از پرداخت هزار و 23 فقره تسهیلات حمایتی و کارآفرینی به مددجویان عزیز تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان از طریق صندوق امداد ولایت از ابتدای سالجاری تاکنون خبر داد و افزود: براساس آمارهای موجود بیش از 9 میلیارد و 637 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه حمایتی و کارآفرینی از طریق صندوق امداد ولایت به مددجویان عزیز تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان از ابتدای سالجاری تاکنون پرداخت شده است. 

 


این مسئول تسهیلات حمایتی پرداخت شده به مددجویان عزیز تحت حمایت از ابتدای سالجاری تاکنون از طریق صندوق امداد ولایت را 937 فقره اعلام کرد و ادامه داد: بیش از هشت میلیارد و 112 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنۀ حمایتیِ پرداختی به مددجویان عزیز تحت حمایت از طریق صندوق امداد ولایت از ابتدای سالجاری تاکنون در قالب کارگشایی، مسکن، ودیعه مسکن، امور فرهنگی و تحصیلی و درمانی بوده است.

 


صفری همچنین اضافه کرد: بیش از یک میلیارد و 524 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنۀ کارآفرینی نیز به منظور ایجاد 86 طرح اشتغال و آموزش کسب و کار از ابتدای سالجاری تاکنون به مددجویان عزیز تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان پرداخت شده است.

کد خبر 1083355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha