ارتقاء اخبار دینی و مذهبی با بهره گیری از تکنیک های خبری/ خبرگزاری شبستان عملکرد خوبی دارد

بیکی گفت: بهره گیری از تکنیک های خبری و افزایش جاذبه در خبرهای دینی و مذهبی سطح اطلاع رسانی در حوزه دین و اندیشه را ارتقاء می دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان،«مهدی بیکی»، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد گلستان، ظهر امروز (دوشنبه ۱۸ مرداد) به مناسبت روز خبرنگار در جمع خبرنگاران نمایندگی خبرگزاری شبستان حاضر شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان ضمن گرامیداشت روز خبرنگار اظهار کرد: حرفه خبرنگاری یکی از حرفه های بسیار سخت در کشور به شمار می رود که از یک رسالت بسیار معنوی و اجتماعی برخوردار است.

 

بیکی بیان کرد: همواره اصحاب رسانه این رسالت را به دوش کشیدند تا بتوانند منعکس کننده سخنان مردم و سختی های جامعه باشند و این مشکلات و دغدغه ها را به گوش مسئولان برسانند.

 

وی افزود: خبرگزاری شبستان در چند سال اخیر سیاست های درستی اعمال کرده و سوژه های خبری که در این رسانه منعکس می شود به روز و خوب است و این سوژه ها باعث می شود که مخاطبین این خبرگزاری بیشتر شود.

 

بیکی یادآور شد: آن چیزی که حائز اهمیت است و با توجه به رسالت خبرگزاری شبستان در حوزه دین و اندیشه باید این موضوعات همراه با یک سری تکنیک ها و جاذبه های خبری باشد تا بتواند مورد استقبال مخاطبان قرار گیرد.

 

وی ابراز داشت: در مجموعه خبرگزاری شبستان باید جلسات مستمری در حوزه سوژه یابی برگزار شود و در طول سال براساس تقویم روزمره این سوژه ها پیگیری شود و این مهم می تواند سطح خبرگزاری را ارتقاء دهد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان تاکید کرد: اهتمام به این مسائل با توجه به سابقه مدیریت این مجموعه و خبرنگاران توانمند آن باعث می شود که به شکل مطلوب تری انعکاس رویدادهای استان را شاهد باشیم.

 

 

کد خبر 1083378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha