کرونا در ایلام همچنان می تازد/ شناسایی ۴۱۸ مورد جدید از ابتلا به کرونا در ایلام

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان ایلام با اشاره به شناسایی ۴۱۸ مورد جدید از ابتلا به ویروس کرونا در این استان، گفت: رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک همچنان باید در صدر توجه هم استانی های عزیز ایلامی باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام«محمد کریمیان» در گفت و گو با خبرنگاران، با اشاره به اینکه متاسفانه افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در استان نگران کننده است، اظهار کرد:  شمار مبتلایان به کرونا در استان به تعداد ۴۷۴۲۲ نفر افزایش یافته است.

 

وی با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۴۱۸ مورد مثبت جدید بیماری کرونا در استان شناسایی شده است، یادآور شد: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۳ مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان  گزارش شده است که بر این اساس مجموع فوت شدگان ناشی از کرونا تا این لحظه ۸۵۶ نفر  است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان ایلام با بیان اینکه موارد فوتی مربوط به شهرستان ایلام ۱ فوتی و شهرستان مهران ۲ فوتی بوده است، ابراز کرد: در حال حاضر شهرستان های آبدانان، دره شهر، دهلران، مهران، ایلام، چوار و ایوان در وضعیت قرمز و شهرستان های بدره و چرداول در وضعیت نارنجی قرار دارند.

 

کریمیان با بیان اینکه  شهرستان های سیروان، هلیلان و ملکشاهی در وضعیت زرد قرار دارند، تصریح کرد:  در حال حاضر ۳۸۸ نفر از مبتلایان به کرونا در سطح بیمارستان های استان ایلام بستری هستند که از این میزان ۱۱۰ نفر بستری جدید طی شبانه روز گذشته بوده است.

 

وی با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی و دستورالعمل های ابلاغی در دستگاه های اجرایی در راستای پیشگیری از شیوع کرونا، خاطرنشان کرد: با وجود روند رو به رشد واکسیناسیون در استان، هنوز هم مهم ترین راه کار برای پیشگیری از کرونا، استفاده از ماسک و رعایت کامل پروتکل های بهداشتی است.

 

کد خبر 1083714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha