استعدادهای کانون‌های مساجد شناسایی و تقویت شوند

قانعیان خواستار حمایت کانون های مساجد فعال در سطح شهرستان های آبادان و خرمشهر شد و گفت: استعدادهای بسیار خوبی در این کانون ها وجود دارد که باید شناسایی و تقویت شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «حسین قانعیان» (چهارشنبه 20 مرداد) در مراسم تجلیل از عوامل اجرایی تولید فیلم کوتاه «دفاع و درمان» که از طریق کانون فرهنگی هنری علی بن ابی طالب (ع) خرمشهر در سامانه فهما به ثبت رسید و جزء 30 فیلم برتر کانون های مساجد کشور انتخاب شد اظهار کرد: در طرح ایران قوی امسال حدود 6 هزار کانون فرهنگی هنری از شهرستان های مختلف کشور شرکت کردند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد اروند با بیان اینکه کانون های این منطقه در ابتدای سال 99 از شرایط خوبی نسبت به سایر کانون های شهرستان های کشور برخوردار نبودند افزود: خوشبختانه با فعالیت مدیران کانون ها روز به روز شرایط بهتر شد و در سال 99 توانستیم با کسب رتبه هفتم در کل کشور به فعالیت خود در طرح ایران قوی پایان دهیم.

 

وی کسب رتبه هفتم کشور توسط کانون های فرهنگی هنری مساجد را برای منطقه اروند بسیار مهم خواند و تصریح کرد: نشستی نیز با حضور مدیران برتر برگزار و از آنها برای کسب این افتخار تجلیل کردیم.

 

قانعیان به ساخت فیلم کوتاه «دفاع و درمان» اشاره کرد و ادامه داد: این فیلم به کارگردانی صالح رشیدپور و امینه نادران تهیه و تولید شد که توانست در سطح کشور جزء 30 فیلم برتر کانون های فرهنگی هنری مساجد باشد ولی متاسفانه به دلیل برخی از مشکلات این فیلم نتوانست به دور دوم داوری راه پیدا کند.

 

وی با تقدیر از مدیر کانون علی ابن ابی طالب (ع) خرمشهر بیان کرد: جا دارد از مدیر این کانون که دست اندرکاران این فیلم را دور هم گرد آوردند، پشتیبانی و حمایت کردند و این کار را به سرانجام رساندند تشکر ویژه کنم. لذا از مدیر فرهنگی هنری و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سازمان منطقه آزاد اروند خواستار حمایت از این گونه کانون های فعال سطح شهرستان های آبادان و خرمشهر هستم چرا که استعدادهای بسیار خوبی در این کانون ها وجود دارد که باید شناسایی و تقویت شوند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد اروند اضافه کرد: پیرو نشست های مکرر که با مدیر توسعه فرهنگی هنری سازمان منطقه آزاد اروند داشتیم مقرر شد تا در ردیف بودجه ای امسال در راستای حمایت از کانون های فرهنگی هنری مساجد این منطقه اعتباری در نظر گرفته شود.

 

وی از افتتاح طرح های 1400 کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور خبر داد و یاد آور شد: این رویداد از روز گذشته به مرحله اجرا در آمد و انتظار داریم امسال کانون های فرهنگی هنری مساجد اروند رتبه های بهتری را به ارمغان بیاورند.

 

کد خبر 1084195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha