امروز حفظ نظام جمهوری اسلامی از واجبات است

حجت الاسلام نکونام با تأکید بر اینکه امروز حفظ نظام جمهوری اسلامی از واجبات است، گفت: هرچند نقدهایی به عملکرد مسئولان و دولت ها وجود دارد اما نباید این ها را به پای انقلاب نوشت بلکه باید با وحدت و همدلی موانع را برطرف کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «محمدعلی نکونام» امروز(جمعه 22 مرداد) در خطبه های نماز جمعه شهرکرد که با حضور عموم مردم و مسئولین در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد، با تسلیت ایام سوگواری ماه محرم، گفت: نهضت حسینی(علیه السلام) همواره زنده است و هر انسان باتقوایی پیام حماسه حسینی را درک می کند.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه امام حسین(علیه السلام) برای احیاء امر به معروف و نهی از منکر قیام کرد، افزود: علت اصلی قیام ایشان زنده نگه داشتن اسلام به عنوان یک معروف بزرگ و مبارزه با ظالمان و حاکمیت طاغوت به عنوان یک منکر بود.

 

خطیب جمعه شهرکرد با بیان اینکه پیام عاشورا در تاریخ ماندگار است، اظهار کرد: امروز انقلاب اسلامی تجسم عینی پیام عاشوراست و نظام جمهوری اسلامی نشئت گرفته از پیام کربلا است.

 

حجت الاسلام نکونام با تأکید بر اینکه امروز حفظ نظام جمهوری اسلامی از واجبات است، تصریح کرد: هرچند نقدهایی به عملکرد مسئولان و دولت ها وجود دارد اما نباید این ها را به پای انقلاب نوشت بلکه باید با وحدت و همدلی موانع را برطرف کرد.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری بر تلاش دولت جدید برای رفع سریع مشکلات اساسی مردم تأکید کرد و ادامه داد: علی رغم همه مسائل و مشکلات کسی نباید به جمهوری اسلامی اهانت کند زیرا امروز انقلاب مورد هجمه دشمنان داخلی و خارجی است و نباید بهانه دست آنان بدهیم.

 

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه امروز یکی از مسائل اساسی و مهم کشور کرونا است، گفت: رهبر انقلاب بارها در بیاناتشان بر توجه به این مشکل تأکید کرده اند و بحمدلله حرکت های خوبی برای کنترل کرونا انجام شده است که نیازمند همراهی مردم است.

 

حجت الاسلام نکونام بر رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و پرهیز از حضور در اجتماعات پرخطر تأکید و خاطرنشان کرد: امروز اولویت ما باید ماسک زدن و رعایت فاصله اجتماعی باشد تا شیوع این ویروس را کاهش دهیم.

 

کد خبر 1084510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha