تهیه نماهنگ محرمی «سردار بی سر» توسط ناحیه بسیج دانشجویی فارس

یوسفی گفت: نماهنگ محرمی «سردار بی سر» توسط ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس تهیه شده و به مناسبت ماه محرم منتشر می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سعید یوسفی»، امروز (شنبه 23 مرداد) در مراسم رونمایی از نماهنگ «سردار بی سر» با تسلیت ایام محرم گفت: نماهنگ محرمی «سردار بی سر» توسط ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس تهیه شده و به مناسبت ماه محرم منتشر می شود.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس افزود: بسیج دانشجویی استان فارس به تولید آثار فاخر هنری با محتوای ارزشی و دینی توجه ویژه دارد.

وی اضافه کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته در سال ‌های اخیر، توانمندی های شایسته ای در این ناحیه در زمینه تولید آثار هنری در رشته های مختلف ایجاد شده است و این نماهنگ نیز  از خروجی های تیم های هنری این ناحیه است.

یوسفی تاکید کرد: مدیریت فرهنگ سازی ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس در کنار دانشجویان مستعد استان برای به ثمر رساندن استعداد های هنری آنها به ویژه با محتوا های انقلابی و اسلامی حضور دارد.

«علی تیمناک»، کارگردان «نماهنگ سردار بی سر» نیز در این مراسم  گفت: این نماهنگ سه دقیقه و 20 ثانیه ای نتیجه یک کار گروهی است و به دلیل محدودیت های بهداشتی و کرونایی برای شرکت در مراسم اربعین امسال تهیه شده است.

«مهدی محمودی»، شاعر نماهنگ «سردار بی سر» نیز بیان کرد: عشق به اهل بیت (ع) دلیل سرودن این قطعه است و این قطعه بعد از تماشای یکی از قسمت های سریال مختار نامه سروده شده و احساسات درونی خود را نسبت به وقایع عاشورا بیان کرده ام.

«عباس معتمد»، خواننده اثر هنری «سردار بی سر» در این مراسم گفت: عشقی که از کودکی نسبت به اهل بیت (ع) داشتم عامل خواندن این قطعه است.

خاطر نشان می شود، در جلسه ای به مناسب ماه محرم از اثر هنری «سردار بی سر» ساخته مجموعه بسیج دانشجویی استان فارس رونمایی شد.

کد خبر 1084767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha