کادر درمان بیش از پیش به نقش‌آفرینی اصحاب رسانه در آگاه‌سازی شهروندان برای مقابله با کرونا نیازمند است

محفوظیان خواستار مشارکت و نقش‌آفرینی خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان در آگاه‌سازی شهروندان جهت مقابله با ویروس کرونا شد.

«سیداحمد محفوظیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بندرماهشهر اظهار کرد: همانگونه که نقش و اثربخشی رسانه در جامعه امروزی بر هیچکس پوشیده نیست، انتظارات از اين بخش نیز در لحظات و مواقع حساس همچون بلایای طبیعی و غیرطبیعی حائز اهمیت است.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر ماهشهر افزود: بر همین اساس اکنون که بیش از ۱۹ ماه سراسر جهان از جمله کشور ما درگیر بلای ویروس کرونا شده، این نقش‌آفرینی اصحاب رسانه در کنار کادر پزشکی می‌تواند در شکست و نابودی این ویروس مؤثر واقع شود.

 

وی اضافه کرد: اکنون که شهرستان بندر ماهشهر وارد پیک پنجم کرونا و شرایط بسیار سخت‌تر و حساس‌تر از پیک‌های قبلی شده، مجموعه بهداشت و درمان و ستاد مقابله با کرونا شهرستان از اصحاب رسانه این انتظار را دارند با انتشار مطالب در زمینه پیشگیری و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و هشدارهای پزشکی در سطح فضای رسانه‌ای به نقش و رسالت اصلی خود که همانا آگاه‌سازی جامعه در مسیر صحیح است، بپردازند.

 

محفوظیان تصریح کرد: از همه اصحاب رسانه شهرستان تقاضا دارم تا در کنار کادر پزشکی در انجام رسالت اطلاع‌رسانی خود گام مؤثری بردارند و این اداره به عنوان متولی و پشتیبان جامعه فرهنگ و رسانه از رسانه‌هایی که در این راه، ستاد مقابله با ویروس کرونا شهرستان و کادر پزشکی و درمانی را همراهی و همیاری کنند تقدیر می‌کند.

 

کد خبر 1084801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha