ورزشکاران نابینا و کم بینا الگویی برای دیگر ورزشکاران هستند

مدیر کل ورزش و جوانان یزد در بازدید از اردوی تیم ملی شنا در یزد گفت: ورزشکاران نابینا و کم بینا الگویی برای دیگر ورزشکاران هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، مسعود شریعتی با حضور در محل اردوی تیم ملی شنای نابینایان و کم بینایان در محل استخر کاج یزد با مسئولان و کادر فنی تیم ملی دیدار و گفت و گو کرد.

شریعتی در این دیدار ضمن خوش آمدگویی به ورزشکاران نابینا و کم بینا در سفر به یزد گفت: امیدواریم بتوانیم میزبانی خوبی را برای این اردوی تیم ملی داشته باشیم و با حضور ورزشکاران کشور و همچنین استان یزد در این دوره از مسابقات شاهد درخشش تیم ملی باشیم.

وی افزود: خوشبختانه خبرهای خوبی از این اردوی تیم ملی داریم و شاهد ثبت رکوردهای خوبی نیز در این زمینه بوده ایم که امیدواریم شاهد کسب مدال های رنگارنگ توسط ورزشکاران در مسابقات پارالمپیک بحرین باشیم.

مدیر کل ورزش و جوانان یزد بیان کرد: ورزشکاران نابینا و کم بینا می توانند الگوهای خوبی برای ورزشکاران دیگر باشند زیرا با وجود محدودیت ها توانسته اند خود را برای حضور در مسابقات ملی آماده کرده و مدال های  مختلفی نیز کسب کنند.

شریعتی ادامه داد: استان یزد نیز در این زمینه دارای استعدادهای مختلفی است که امیدواریم بتواند این استعدادها را به شکوفایی برساند.

علی اصغر هادی زاده مشاور عالی و مسئول فنی فدراسیون  نیز در این بازدید گفت: خوشبختانه شاهد آمادگی خوبی از سوی بچه های ورزشکار نابینا و کم بینا هستیم اما امیدوارمی با همکاری مسئولان از وقفه در تمرینات آنها جلوگیری شود.

 

کد خبر 1084968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha