از مشارکت جهادی ستاد‌های نماز جمعه  تا فعال سازی قرارگاه های مواسات با محوریت مساجد

محمودی اصل گفت: با توجه به مطالبه اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر تداوم طرح کمک‌های مومنانه، ائمه جمعه قرارگاه‌های مواسات را با محوریت مساجد و با کمک خیرین و ائمه جماعات فعال می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام «سید هدایت محمودی اصل» امروز (۲۴ مرداد ماه) با اشاره به تاکیدهای مقام معظم رهبری مبنی بر کمک همه نهاد‌ها و سازمان‌ها برای مهار کرونا، گفت: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر مشارکت همگانی ادارات، سازمان‌ها و نهاد‌ها در راستای کاهش و مهار بیماری کرونا و تداوم طرح کمک‌های مومنانه، نشست ائمه جمعه منطقه یک استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان به میزبانی شهرستان لنده برگزار شد.

 

امام جمعه شهرستان لنده افزود: در این نشست علاوه بر ارائه راهکار‌های علمی و عملی برای کاهش و مهار بیماری کرونا، مسائل مختلف فرهنگی نیز مورد بحث و گفت و گو قرار گرفت و مصوباتی نیز تصویب شده است.

 

وی تصریح کرد: در این نشست مصوب شد که در صورت درخواست ستاد کرونای استان و مناطق، مصلی‌های نماز جمعه جهت واکسیناسیون در اختیار شبکه بهداشت و درمان قرار گیرد.

 

محمودی اصل در ادامه، تاکید کرد: یکی دیگر از مصوبات این نشست مشارکت اعضای ستاد‌های نماز جمعه استان در قالب گروه‌ های جهادی جهت همکاری لازم با دانشگاه علوم پزشکی استان بود.

 

امام جمعه شهرستان لنده گفت: با توجه به مطالبه اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر تداوم طرح کمک‌های مومنانه، ائمه جمعه قرارگاه‌های مواسات را با محوریت مساجد و با کمک خیرین و ائمه جماعات، فعال می کنند.
 

وی گفت: یکی دیگر از مهم ترین مصوبات این نشست تشکیل نشست ساماندهی نهاد‌های فرهنگی و خدمات‌رسان در راستای تحقق دستور اخیر رهبر معظم انقلاب و اتخاذ تدابیر لازم بود.

کد خبر 1085162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha