تقویت باورهای ایمانی و دینی خبرنگاران از رویکردهای اساسی سازمان بسیج رسانه است

موسوی زاده با اشاره به اهمیت حضور پرشور اهالی رسانه در قالب فعالیت های سازمان بسیج به منظور تعالی و پیشبرد اهداف نظام اسلامی گفت: تقویت باورهای ایمانی و دینی خبرنگاران از رویکردهای اساسی سازمان بسیج رسانه است.

« سید محمدرضا موسوی زاده» در جریان نشست صمیمانه با نماینده ولی فقیه در استان البرز به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: این نشست صمیمانه با محوریت هم افزایی و هم اندیشی و بهره مندی از بیانات آیت الله حسینی همدانی در قالب تحقق راهبرد کلان در جهت تعالی و پیشرفت اهداف و برنامه های سازمان بسیج رسانه استان البرز برگزار شد. 

 

رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز افزود: تقویت باورهای ایمانی و دینی خبرنگاران از رویکردهای اساسی سازمان بسیج رسانه است که متناسب با این راهبرد برنامه ریزی های معینی انجام می شود.

 

وی با اشاره به اهمیت تحقق و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بیان کرد: اصحاب رسانه نقش ویژه ای در تحقق و تبیین گام دوم انقلاب اسلامی دارند و در این جریان بسترسازی شرایط مطلوب از حیث هم افزایی و هم اندیشی با بزرگان و اساتید اهل فن نیز می تواند حائز اهمیت باشد.

 

رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز با تقدیر از اهتمام و مطالبه گری نماینده ولی فقیه در البرز در جریان مطالبات مردمی همچون مسئله بیمارستان امام خمینی(ره) و ... خاطرنشان کرد: مطالبه گری از جمله رسالت های اصحاب رسانه است؛ خبرنگاران می توانند در این خصوص با بهره مندی از راهبردهای کلان آیت الله حسینی همدانی در جریان مطالبات مردم گام های موثری بردارند. 

 

 

 

 

کد خبر 1085173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha