۲ شناور از قزاقستان وارد انزلی شد

۲ شناور «مانگیستاو» و «ساری آرکا» قزاقزستان صبح امروز وارد انزلی شده و مورد استقبال ناوگان شمال و منطقه چهارم نیروی دریایی امام رضا (ع)  قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از انزلی ، صبح امروز(دوشنبه ،۲۵ مرداد) ناوهای قزاقزستانی برای جضور در ششمین دوره از مسابقات بین المللی جام دریا به آبهای داخلی ایران در انزلی وارد شدند.

 

بندرانزلی امسال برای اولین بار میزبان مسابقات شناوری این دوره از مسابقات جام دریاست که با محوریت روسیه و کشورهای آذربایجان، قزاقزستان و ایران برگزار می شود و حدود ۴۰۰ ورزشکار در این رقابتها حضور دارند.

 

شرکت کنندگان این مسابقات تست کووید را انجام داده اند و واکسن کرونا را دریافت کرده اند. برای تضمین سلامت شرکت کنندگان، از تردد ورزشکاران در سطح شهر جلوگیری شده و افراد در شناورهای خود مستقر خواهند بود.  

 

مسابقات بین المللی جام دریا در بخش شناوری  شامل تیر اندازی سطحی ، هوایی ، مهار بویه در دریا و کنترل صدمات است و این جام در دو مرحله دریایی و ساحلی برگزار می شود.

 

 بندرانزلی میزبان رقابت های شناوری و بندرچابهار میزبان مسابقات غواصی ششمین دوره از مسابقات جام دریاست که از ۲۸ مرداد ماه به مدت ۲۵ روز انجام می شود

کد خبر 1085306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha