حمایت یکساله از ۳۰ هزار خانواده بی سرپرست شده کرونا

سردار سلیمانی از طرح حمایت یکساله از ۳۰ هزار خانواده بی سرپرست شده ناشی از کرونا خبر داد و گفت: تمرکز طرح شهید سلیمانی مبتنی بر پیشگیری از این ویروس منحوس با قوت ادامه دارد و در پارسال با اجرای این طرح همکاری مردم تعداد فوتی‌ها به زیر ۵۰ نفر رسد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، سردار سرلشکر پاسدار غلامرضا سلیمانی در جلسه قرارگاه امام رضا (ع) از طرح حمایت یکساله از ۳۰ هزار خانواده بی سرپرست شده ناشی از کرونا خبر داد.
 
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: تمرکز طرح شهید سلیمانی مبتنی بر پیشگیری از این ویروس منحوس با قوت ادامه دارد و در پارسال با اجرای این طرح همکاری مردم تعداد فوتی‌ها به زیر ۵۰ نفر رسد.
 
 
وی با بیان اینکه ۳۰ هزار خانواده‌ای که سرپرست آن‌ها به علت بیماری کرونا فوت کرده اند به مدت یکسال مورد حمایت مالی قرار می‌گیرند گفت: در ادامه اجرای طرح شهید سلیمانی مقرر شد در مرحله اول هزار دستگاه اکسیژن ساز در سراسر کشور با اولویت مناطق محروم در اختیار مردم قرار گیرد.
 
 
سردار غلامرضا سلیمانی با اشاره به اینکه با کمک سایر نهاد‌ها ۳ میلیون بسته معیشتی به خانواده‌های نیازمند اختصاص می‌یابد افزود: جلسات قرارگاه ستاد مقابله با کرونا تا پایان کرونا به صورت هفتگی برگزار می‌شود تا پشتیبانی‌های لازم از طرح حاج قاسم سلیمانی انجام شود.
کد خبر 1085521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha