صبر و ایستادگی آزادگان ماندگارترین سند تاریخ معاصر ایران است

حجت الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه صبر و ایستادگی آزادگان ماندگارترین سند تاریخ معاصر ایران است، گفت: همه ما باید قدردان صبر و مقامت آزادگان در همه سختی های دوران اسارت و مقاومت آنان در برابر دشمن بعثی باشیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام در دیدار جمعی از آزادگان سرافراز استان ایلام به مناسبت ۲۶ مرداد سالروز ورد آزادگان به کشور، اظهار کرد:  ماندگارترین اوراق تاریخ معاصر ایران مربوط به صبر آزادگان است.

 

حجت الاسلام « الله‌نور کریمی‌تبار»  تصریح کرد: صبر آزادگان در دوران اسارت به رغم همه سختی‌ها و مقاومت در مقابل دشمن و ایثار آنان در دفاع از نام و یاد ایران ماندگار و بر همه ما فرض است که این صبر را قدر بدانیم و از آن پاسداری کنیم.

 

امام جمعه ایلام افزود: آزادگی سرافرازان آزاده در دوران اسارت را نمونه‌ای از آزاد بودن آزادگان دانست و این عزیزان با وجود این‌که در بند بودند، آزاد بودند.

 

وی  با اشاره به حضور آزادگان بعد از اسارت در صحنه‌های مختلف سازندگی و توسعه و آبادانی کشور، گفت: آزادگان سرافراز با وجودحضور در میادین نبرد، تحمل رنج اسارت در بازگشت نیز صحنه را ترک نکردند و به رسالت انقلابی خود عمل کردند و در سرنوشت ساختن و آباد کردن کشور نیز سهیم شدند که امروز افتخارات آنان در صحنه‌های مختلف عیان است.

 

حجت الاسلام کریمی تبار آزادگان را توصیه به حفط آزادگی و حریت و دفاع از ارزش‌های والای انقلاب اسلامی کرد و یادآورشد: صحنه‌های امروز کشور نیاز به همان صبر و ایثار و گذشت شماها دارد که تجربه صبر و بردباری را دارید.

 

نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام خاطرنشان کرد: ماندگارترین اوراق تاریخ معاصر ایران مربوط به صبر آزادگان است، حفظ این افتخار در پیروی از راه ولایت و دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی است و ماندگاری آن همت آزادگان را طلب می‌کند.

کد خبر 1085598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha